AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.922

Dakar van de lage landen. Zelfs de zwaarste autos( 600pk en 5 assen) rijden zich hier vast. Hier word het onderscheid heel snel.gemaakt tussen bestuurders en chauffeurs. Sper erop, traction control uit, beetje bandenspanning eruit op de trekassen. Automaat in zn manuele stand en het komt verder aan hoe goed je tractie kan vinden en dat ligt 80% aan hoe je met je rechtervoet kan spelen. Als je gewoon gas geeft ben je nat en mag de bulldozer je eruit komen trekken🫠(bij 3 keer moet je trakteren op koeken is de afspraak hier)

• #171.923
Vanmiddag een korte UB sessie in de gym meegepakt, stonden twee meiden nogal moeilijk te doen met de plates op de hiptrust bar (2x 10kg en 2x 25kg) die ze eraf wouden halen. Dus ik dacht voor één keer sociaal te zijn en ze een tip te geven om de bar meer efficiënt af te bouwen (op die stomme drop blocks lukt dat voor geen meter). "Oh, okay" - vervolgens precies op dezelfde manier door gaan :roflol: Ik vind mooi.

• #171.924
10 voor de moeite kerel🤣
20231030_130446.jpg

Laat hem niet alleen lopen met dat beest. Pak meestal het stuk tussenin vast zodat als dat beest gaat, hij niet meegesleept word.

• #171.929
Nee mogen sowieso de cabine niet uit. Deuren maak.je beneden al open. Speciale cabinefilter op het dak. Maar dit werk gaat 365 dagen per jaar door. Komt uit heel NL hiernaartoe

Fijn dat er goede maatregelen worden genomen, vroeger had mijn oom z'n baas er schijt aan (zoals veel bazen dat hadden vroeger met asbest, maar dit was ander werk) en kreeg 'asbest'kanker.

Valt dit dan ook onder gevaarlijk werk? Lijkt me wel..mja.

• #171.930
Fijn dat er goede maatregelen worden genomen, vroeger had mijn oom z'n baas er schijt aan (zoals veel bazen dat hadden vroeger met asbest, maar dit was ander werk) en kreeg 'asbest'kanker.

Valt dit dan ook onder gevaarlijk werk? Lijkt me wel..mja.

Door alle voorzorgsmaatregelen valt dit niet onder zwaar werk. Krijg wel een toeslag voor dit werk aansich maar dat is niets bijzonders.

• #171.932
Ik was geen bestemmingsverkeer(moest net buiten de kern zijn anders was het 25min omrijden)

Ik had geen goed leesbare kentekenplaat, ondoenlijk om de hele dag bij te houden in dit werk maargoed ik hou de verantwoording bij mezelf.

En ik had geen id-kaart
/rbw bij, vd week nieuwe auto gekocht dus had em nodig met overschrijven en niet terug in mn portomonee gedaan

3x een waarschuwing van meneer agent. Gewoon een goed gesprek erover gehad en elkaar de hand geschud, zo kan het ook😊

Nog even met een loeizware bak spelen en dan nokken we er weer mee👍
20231101_153137.jpg

En een compliment dat ik al jaren niet meer voorkom in hun systeem . (Ja ze kennen me hier wel🤣)

• #171.934
Ik was geen bestemmingsverkeer(moest net buiten de kern zijn anders was het 25min omrijden)

Ik had geen goed leesbare kentekenplaat, ondoenlijk om de hele dag bij te houden in dit werk maargoed ik hou de verantwoording bij mezelf.

En ik had geen id-kaart
/rbw bij, vd week nieuwe auto gekocht dus had em nodig met overschrijven en niet terug in mn portomonee gedaan

3x een waarschuwing van meneer agent. Gewoon een goed gesprek erover gehad en elkaar de hand geschud, zo kan het ook😊

Nog even met een loeizware bak spelen en dan nokken we er weer mee👍
20231101_153137.jpg

En een compliment dat ik al jaren niet meer voorkom in hun systeem . (Ja ze kennen me hier wel🤣)
Ik rij nu dus altijd om via een bouwplaats en smeer mijn kenteken onder zodat hij niet te lezen is door de camera's

En dan altijd 'oh sorry agent kom net van de werkplaats ik veeg de plaat meteen schoon'

Maar wel lekker met 170 over de trajectcontrole.

• #171.936
Ik rij nu dus altijd om via een bouwplaats en smeer mijn kenteken onder zodat hij niet te lezen is door de camera's

En dan altijd 'oh sorry agent kom net van de werkplaats ik veeg de plaat meteen schoon'

Maar wel lekker met 170 over de trajectcontrole.

Gezien de Risk/ reward is het zeker geen slecht idee. Een maat van me deed de plaat altijd in zn buddy of ergens anders. En als die aangehouden werd kon die zeggen dat ie er net afgevallen was. Werkte blijkbaar ook vaak zat. Ondertussen klaverblaadjes nemen als een bezetene

• #171.938
Gezien de Risk/ reward is het zeker geen slecht idee. Een maat van me deed de plaat altijd in zn buddy of ergens anders. En als die aangehouden werd kon die zeggen dat ie er net afgevallen was. Werkte blijkbaar ook vaak zat. Ondertussen klaverblaadjes nemen als een bezetene
Tot oom agent even op het kenteken zet 'op datum xxxx bestuurder aangesproken, gaf aan net kenteken verloren te zijn' en je een maand later weer aan de kant staat :roflol:

• #171.939
Dankjewel ga ik binnenkort proberen. Die van de jumbo zijn steeds slechter aan het worden
Ik vind deze wel oké, maak ze zelf een stuk beter, maar dan ben ik meteen 't vijf dubbele kwijt. Goedkopere kcal voor je geld dan dit ga je bijna niet vinden.

Terug
Naar boven