- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
wegspoelen met een Monster
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wegspoelen met een Monster
En al die ectomorphs maar zeuren dat bulken lastig is..
Ja ik moet een beetje op m’n eten letten. En dat gaat mij heel goed af dat opletten 😛Ik vind deze wel oké, maak ze zelf een stuk beter, maar dan ben ik meteen 't vijf dubbele kwijt. Goedkopere kcal voor je geld dan dit ga je bijna niet vinden.
Is het wat te doen? K zou met de paardentrailer wegmoeten maar k denk toch ook om effe uit te stellen lolLekker rustig op de weg door code geel. Half uur tijdwinst![]()
Lekker rustig op de weg door code geel. Half uur tijdwinst![]()

LIVE. Storm Ciarán: rukwinden tot 110 km/u in ons land - Storm houdt al lelijk huis in Bretagne, ruim miljoen Fransen zonder elektriciteitWaarvoor code geel?
Weet nog wel dat er een keer code geel in de regio was vanwege extreme sneeuwval.
Nog geen vlokje te zien![]()
LIVE. Storm Ciarán: rukwinden tot 110 km/u in ons land - Storm houdt al lelijk huis in Bretagne, ruim miljoen Fransen zonder elektriciteit
![]()
LIVE STORM CIARÁN. Ochtendspits op het spoor kan normaal verlopen - Ergste noodweer is achter de rug, aan de kust nog code oranje wegens rukwinden
Het ergste van storm Ciarán is voorbij volgens het KMI, maar het blijft de komende uren flink waaien: in het binnenland met rukwinden tussen 70 en 90 km/u, tot zelfs plaatselijk 100 km/u in het westen. Alleen aan de kust geldt nog code oranje wegens de sterke wind. Door het noodweer vielen tot...www.hln.be
Ik zou met een trailer een andere dag kiezen - ze hadden bij ons gister op kantoor een hele analyse gemaakt en blijkbaar worden er windstoten verwacht richting de 150k/m uur.Is het wat te doen? K zou met de paardentrailer wegmoeten maar k denk toch ook om effe uit te stellen lol

Voor storm CiaránWaarvoor code geel?
Weet nog wel dat er een keer code geel in de regio was vanwege extreme sneeuwval.
Nog geen vlokje te zien![]()
In Baarn is het nu gewoon zonnig, maar ik zou het risico niet lopen. Arm dierIs het wat te doen? K zou met de paardentrailer wegmoeten maar k denk toch ook om effe uit te stellen lol

Heavy rain and strong winds could bring the the fresh risk of flooding as Storm Ciaran sweeps its way across the UK. It comes less than two weeks after Storm Babet caused chaos across Nottinghamshire.
The worst of the severe weather will be in southern England, where Met Office weather warnings have been issued and winds of up to 80mph are expected.
Nee idd. T is maar 5 min van hier maar better safe then sorryIk zou met een trailer een andere dag kiezen - ze hadden bij ons gister op kantoor een hele analyse gemaakt en blijkbaar worden er windstoten verwacht richting de 150k/m uur.
Dan wil je geen hoog object achter je auto hebben zitten![]()
Nee klopt. T leven van mijn dier of 10euro inschrijving.... keuze is snel gemaaktIn Baarn is het nu gewoon zonnig, maar ik zou het risico niet lopen. Arm dier
Doe mij maar 10 kilo gerookte paardenvleesNee klopt. T leven van mijn dier of 10euro inschrijving.... keuze is snel gemaakt

Je zou kunnen zeggen dat de storm juist zijn werk doet.LIVE. Storm Ciarán: rukwinden tot 110 km/u in ons land - Storm houdt al lelijk huis in Bretagne, ruim miljoen Fransen zonder elektriciteit
![]()
LIVE STORM CIARÁN. Ochtendspits op het spoor kan normaal verlopen - Ergste noodweer is achter de rug, aan de kust nog code oranje wegens rukwinden
Het ergste van storm Ciarán is voorbij volgens het KMI, maar het blijft de komende uren flink waaien: in het binnenland met rukwinden tussen 70 en 90 km/u, tot zelfs plaatselijk 100 km/u in het westen. Alleen aan de kust geldt nog code oranje wegens de sterke wind. Door het noodweer vielen tot...www.hln.be
Nog niet permanent helaas.
Ze zijn op trio date.......