Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #171.943
Ik vind deze wel oké, maak ze zelf een stuk beter, maar dan ben ik meteen 't vijf dubbele kwijt. Goedkopere kcal voor je geld dan dit ga je bijna niet vinden.
Ja ik moet een beetje op m’n eten letten. En dat gaat mij heel goed af dat opletten 😛

• #171.944
20231031_154834.jpg

Bourgondiër

• #171.948
Waarvoor code geel?
Weet nog wel dat er een keer code geel in de regio was vanwege extreme sneeuwval.
Nog geen vlokje te zien :roflol:
LIVE. Storm Ciarán: rukwinden tot 110 km/u in ons land - Storm houdt al lelijk huis in Bretagne, ruim miljoen Fransen zonder elektriciteit

• #171.949
LIVE. Storm Ciarán: rukwinden tot 110 km/u in ons land - Storm houdt al lelijk huis in Bretagne, ruim miljoen Fransen zonder elektriciteit

Ohh shit, ja dan zou ik met de trailer ff niet gaan :o
Had hier ook al wel gehoord over 2 stormen, tweede dan Ciarán, gelukkig zelf geen last van.

• Like
Waarderingen: horn
  • #171.950
Is het wat te doen? K zou met de paardentrailer wegmoeten maar k denk toch ook om effe uit te stellen lol
Ik zou met een trailer een andere dag kiezen - ze hadden bij ons gister op kantoor een hele analyse gemaakt en blijkbaar worden er windstoten verwacht richting de 150k/m uur.
Dan wil je geen hoog object achter je auto hebben zitten :o

• #171.953
Bij ons wordt het wel aangegeven maar volgens mij zit ik net buiten het risico gebied :D

Heavy rain and strong winds could bring the the fresh risk of flooding as Storm Ciaran sweeps its way across the UK. It comes less than two weeks after Storm Babet caused chaos across Nottinghamshire.

The worst of the severe weather will be in southern England, where Met Office weather warnings have been issued and winds of up to 80mph are expected.

• #171.954
Ik zou met een trailer een andere dag kiezen - ze hadden bij ons gister op kantoor een hele analyse gemaakt en blijkbaar worden er windstoten verwacht richting de 150k/m uur.
Dan wil je geen hoog object achter je auto hebben zitten :o
Nee idd. T is maar 5 min van hier maar better safe then sorry

• #171.957

Je zou kunnen zeggen dat de storm juist zijn werk doet.

• #171.958
Hé, zilverrug en oli weg?

Terug
Naar boven