AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.181
Thuis front aan het werk zetten zodat ik zelf kan trainen.

IMG_8640.jpeg

• #172.182
Buiten 10 graden erin 40
Eneco is weer blij

IMG_8665.jpeg

Laat je niet gek praten door de verkopers die zeggen dat ie “1 max 2€ pd gemiddeld aan stroom kost”, realiteit is gemiddeld 150€ pm, zomer minder, winter meer.

• #172.185
Maar hoe weet je dat je voelt als een vrouw of een man? Kan je je dat nog herinneren uit je vorige leven of wat? Net zoiets als zeggen dat ik mij een hond voel, wat ik niet kan stellen aangezien ik niet weet hoe het is om mij te voelen als een hond aangezien ik nooit een hond ben geweest. Zo is het toch ook met gender.

• #172.186
Maar hoe weet je dat je voelt als een vrouw of een man? Kan je je dat nog herinneren uit je vorige leven of wat? Net zoiets als zeggen dat ik mij een hond voel, wat ik niet kan stellen aangezien ik niet weet hoe het is om mij te voelen als een hond aangezien ik nooit een hond ben geweest. Zo is het toch ook met gender.
Dus jij bent ook a-gender.

• #172.187
Komt doordat ze teveel world of warcraft hebben gespeeld en compleet gek geworden zijn denkend dat ze ook een night elf of gnome kunnen worden in het echte leven.

• #172.188
Internet is net zoals die pokemon app, leer elke dag nieuwe races:
Vandaag “A gender” en “Neuroqueer”:

IMG_8639.jpeg

Snap niet dat dit soort lui een podium krijgen, die hebben gewoon een stoornis. Is een beetje als luisteren naar iemand met schizofrenie

• Heart
Waarderingen: AK
  • #172.189
Komt doordat ze teveel world of warcraft hebben gespeeld en compleet gek geworden zijn denkend dat ze ook een night elf of gnome kunnen worden in het echte leven.
Sommigen komen met hun uiterlijk aardig in de buurt.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #172.190
Vandaag doodgewenst door mijn broer toen ik hem mijn favo whisky voorschotelde. :thumb:

• #172.194
  • #172.195
crompouce gehad op het werk. Oké twee gepakt 🍰

• #172.197
Dat deze kutdag bijna op zn einde loopt.
Na het gezeik wat ik vanmorgen postte ben ik vanmiddag nog van een (lage) container gevallen, raad eens waarin..... fucking bramenstruiken. Overal dikke doorns in mn broek en benen.

Ik denk dat ik er straks +20kg bij de bench op gooi .de dood of de gladiolen!

• #172.198
Na het gezeik wat ik vanmorgen postte ben ik vanmiddag nog van een (lage) container gevallen, raad eens waarin..... fucking bramenstruiken. Overal dikke doorns in mn broek en benen.

Doe dat nu niet want het geluk is vandaag niet aan jouw kant.

• #172.200

Wat kut, en zit je ook nog eens in het verkeerde topic :p

Terug
Naar boven