- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Sorry. Tijd teveel 😬Wat is dat toch dat dit het afvoerpuntje geworden is van het forum![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry. Tijd teveel 😬Wat is dat toch dat dit het afvoerpuntje geworden is van het forum![]()
Ho eem. Deze credits ga jij natuurlijk niet alleen opstrijken mevrouwtje. 😌
Die leestip is serieus goedbedoeld. Ik heb het al eens eerder aangegeven dat een deel van de wrevel komt door een cultuurverschil. En dan denk je toch niet dat de Nederlander zich gaat aanpassen.

Gratis weggeven? Dan nog liever de fik erin.Ik denk dat we België maar aan Rusland moeten geven
Op zich zou ik België blind inruilen voor Oekraïne, betere wegen en meer mooie vrouwen, ben alleen bang voor sancties op de export van (Trappisten-)bier. Aan de andere kant deed Heineken altijd al veel zaken in en met Rusland.Ik denk dat we België maar aan Rusland moeten geven
Tja, dezelfde shit blijven herhalen. Ik heb reeds uitgelegd waarom ik dat deed. En de leerlingen zijn onherkenbaar en de namen zijn niet te achterhalen. Dus stop maar met je kinderlijk gedrag.![]()
Narcistische Persoonlijkheidsstoornis (narcisme) | PsyQ
Bij narcisme staan een opgeblazen ego en behoefte aan bewondering centraal. Meer weten over de kenmerken van narcisme? Lees hier meer over narcisme.www.psyq.nl
Denk dat jij eens langs een psycholoog moet gaan grote vriend
Kinderen hun privacy op het spel zetten om online op een bodybuild forumpje je gelijk te halen, ben je wel lekker in je hoofd?
Kijk even naar de tijd van postenTja, dezelfde shit blijven herhalen. Ik heb reeds uitgelegd waarom ik dat deed. En de leerlingen zijn onherkenbaar en de namen zijn niet te achterhalen. Dus stop maar met je kinderlijk gedrag.

Ze maakte een grapje aangezien hij behoorlijk gay overkomt. Homo en poppers snapte. 😌
Ze maakte een grapje aangezien hij behoorlijk gay overkomt. Homo en poppers snapte. 😌
Ja zo is ze.
Opruiming bij @Sanca Saxon thuis gehad ?Bijna weeeeekend, nog een uurtje of 4. Vind 1530 een mooie tijd voor vandaag![]()