XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Oke dan, moet die kakkrs vermijden gaat niet goed met mijn mate in combinatie met drank hehehehe, maar het probleem is ik vindt die "kak" wijven echt te geil voor woorden en echt een challenge om ze mee naar huis te nemen of mee te gaan met hun. Mijn type meisje is HBO uiterlijk, lekker blond goed gebekt en goed figuur ofcourse maar wel met verstand.

(huidige vriendin), maarja er is altijd beter hehe geef maar update als je bent geweest maar geen lulkoek aub

Oke dan, moet die kakkrs vermijden gaat niet goed met mijn mate in combinatie met drank hehehehe, maar het probleem is ik vindt die "kak" wijven echt te geil voor woorden en echt een challenge om ze mee naar huis te nemen of mee te gaan met hun. Mijn type meisje is HBO uiterlijk, lekker blond goed gebekt en goed figuur ofcourse maar wel met verstand.

(huidige vriendin), maarja er is altijd beter hehe geef maar update als je bent geweest maar geen lulkoek aub

Die studenten zijn vaak echt de mooiste bishes die erzijn, is gewoon zo.

Wat een verhalen weer

Ik vindt? :rolleyes:

Jouw "met verstand" of de normale "met verstand"?

(No offence)

Rijst is slimmer dan jij, hij doet hbo veterstrikwetenschappen

hhaha lol epic. Maar waarschijnlijk was ze mooi tijdens je trip :P
En trouwens als ik nuchter ben mire ik mezelf ook altijd

@hater1, hater2,hater 3

ik ga dit weekend partyen Leids ontzet :)

ze was sexy en had zelf ook wat genomen :o zaterdag naar iamtechno in utreg, gaan er andere dbb'ers daarnaartoe?

fuar, zaterdag utreg , volgende zaterdag alkmaars ontzet . teveel :(

Rijstwafel is eigenlijk Jokertje ? :|

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 06:38 ----------

Ik ga donderdag avond naar Nijmegen .. nog wat ecto's die aanwezig zijn?

Paar dagen vrij, straks beukah @ gym en vanmiddag bish3000.
Life is good!:D

Nice .. eindelijk weekend :)

Ik vindt? :rolleyes:

Jouw "met verstand" of de normale "met verstand"?

(No offence)

nederlands is niet al te sterk, sinds de basisschool niet echt aandacht meer aan besteed maar ik doe me best. Die auto-corrector van firefox werkt redelijk goed trouwens.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 15:14 ----------

Rijstwafel is eigenlijk Jokertje ? :|

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 06:38 ----------

Ik ga donderdag avond naar Nijmegen .. nog wat ecto's die aanwezig zijn?

nee bn geen ecto

nederlands is niet al te sterk, sinds de basisschool niet echt aandacht meer aan besteed maar ik doe me best. Die auto-corrector van firefox werkt redelijk goed trouwens.

Kheb nooit auto-corrector gebruikt, omdat die onmogelijk met alles rekening kunnen houden.

(true story)

Kheb nooit auto-corrector gebruikt, omdat die onmogelijk met alles rekening kunnen houden.

(true story)

DT is nog altijd op gevoel, om na te denken is het een werkwoord etc etc, want verder als werkwoord kom ik toch niet lal....

Maarja OT:

Vanmorgen in me tshirt naar school, was best koud opzich maarja... en net weer naar huis in me tshirt zonder jas heerlijk zonnetje erop nomnonmnonm en geen jas bij daar doen we het voor.

Lekker vrouwtje op het begin :) Jammer van haar gezichttrekken

Terug
Naar boven