AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

mss binnenkort kliene homegym :D

Ben al weer een week bezig met best doen aan te komen, weeg nu zon 1-2kg zwaarder. Wel ff kijken of dat morgen nog zo is :)

Gewoon de komende week je poep binnenhouden :) Dan weeg je zo wat meer ..

Fuarkk , gister he ging om half 11 , 100 gram rosbief eten. Toen ging ik rond 11 uur naar bed. En wat een k*t nacht werd dat:p ik helemaal zwetend in me bed, ****ing heet, en na een uur moest ik ****ing nodig schijte had dikke buikpijn(viel wel mee) maar zooo was een opluchting en kon meteen slapen.

Ik moet echt afleren om voor het slapen gaan nog te gaan eten

Meester pomp atm, heb getraind of 2,5 scoops jack3d 1,5scoop beta alaline en 2,5gram creatine. 2Liter water weggedronken maar ging echt sick, zelfs me CGBP lukte easy 4x8 85kg (die ik als latste oefening deed) brrrrr lekker lekkerrrrrrr

Meester pomp atm, heb getraind of 2,5 scoops jack3d 1,5scoop beta alaline en 2,5gram creatine. 2Liter water weggedronken maar ging echt sick, zelfs me CGBP lukte easy 4x8 85kg (die ik als latste oefening deed) brrrrr lekker lekkerrrrrrr

Vol aan de spuit jij, wat zijn beta alaline??????

lol is chill poeder in combinatie met creatine, kijk ff op b&f dan, kost geen drol en ik voel veel verschil.

shit man gebruik jij ****ing 2 pre workous tegelijk? xDDD en 2.5 scoop jack3d is al fhking veel dang jij zit nu te stuiteren denk ik:o

Chilipoeder geeft je zeker een boost? Misschien maar eens proberen..

Ik weet niet waar jij chilli leest lol, ik bedoel dat beta alaline best CHILL is... heehehe

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:33 ----------

shit man gebruik jij ****ing 2 pre workous tegelijk? xDDD en 2.5 scoop jack3d is al fhking veel dang jij zit nu te stuiteren denk ik:o

nee het is meer 2 scoops en dan niet afgestreken, ging wel lekker maar hyper wordt ik er niet van. Zal zo wel moeite hebben met slapen dus zal wel wat later worden. (morgen 8:00 rijles) dus moet er vroeg uit ffss

Ja had ook gehoord dat chili rectaal stimulerend kan werken

Ik weet niet waar jij chilli leest lol, ik bedoel dat beta alaline best CHILL is... heehehe

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:33 ----------

nee het is meer 2 scoops en dan niet afgestreken, ging wel lekker maar hyper wordt ik er niet van. Zal zo wel moeite hebben met slapen dus zal wel wat later worden. (morgen 8:00 rijles) dus moet er vroeg uit ffss

LOL, verkeerd gelezen... dacht echt dat er stond chili poeder :P Denk ook al .. hmm mijn fout :)

ja man ****ing klodder chille saus over je gebakken kip ****ing lekker

Hehehehe, je weet peper in je .... das pas heet ipv chilli

shit man ik ga denk ik niet meer die goedkope kip kopen man, sinds ik geen scharrel kip meer koop, krijg ik ****ing nachtmerries over kippen die mij aanvallen, mind = blown

Terug
Naar boven