Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit, helaas maar een klein deel Lyon HK ..
Gasten hebben een onwijs lompe groep ..
ik helemaal zwetend in me bed, ****ing heet, en na een uur moest ik ****ing nodig schijte had dikke buikpijn(viel wel mee) maar zooo was een opluchting en kon meteen slapen.Meester pomp atm, heb getraind of 2,5 scoops jack3d 1,5scoop beta alaline en 2,5gram creatine. 2Liter water weggedronken maar ging echt sick, zelfs me CGBP lukte easy 4x8 85kg (die ik als latste oefening deed) brrrrr lekker lekkerrrrrrr

lol is chill poeder in combinatie met creatine, kijk ff op b&f dan, kost geen drol en ik voel veel verschil.
lol is chill poeder in combinatie met creatine, kijk ff op b&f dan, kost geen drol en ik voel veel verschil.

Chilipoeder geeft je zeker een boost? Misschien maar eens proberen..
shit man gebruik jij ****ing 2 pre workous tegelijk? xDDD en 2.5 scoop jack3d is al fhking veel dang jij zit nu te stuiteren denk ik![]()
Ja had ook gehoord dat chili rectaal stimulerend kan werken
Ik weet niet waar jij chilli leest lol, ik bedoel dat beta alaline best CHILL is... heehehe
---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:33 ----------
nee het is meer 2 scoops en dan niet afgestreken, ging wel lekker maar hyper wordt ik er niet van. Zal zo wel moeite hebben met slapen dus zal wel wat later worden. (morgen 8:00 rijles) dus moet er vroeg uit ffss
Denk ook al .. hmm mijn fout 
shit man ik ga denk ik niet meer die goedkope kip kopen man, sinds ik geen scharrel kip meer koop, krijg ik ****ing nachtmerries over kippen die mij aanvallen, mind = blown