Ano_17_04_2024
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 880
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Dat is een vent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een vent
zou hem doen
Dat snap ik met je sappige, zure perzik.
Ziet uit als een piek !
10% dus over de komende 3 jaar?Nieuwe Cao weer prima.
10% erbij in 3 stappen( 4%/2%/4%) en de verblijfskosten per uur evenveel omhoog.
mag altijd meer maar de laatste jaren hebben we al echt mooie stappen gezet, en ze zullen wel moeten want anders blijven er geen kwaliteitsmensen meer over.
2 jaar.
Die secundaire voorwaarden mis ik dan ook wel als ik onderweg ben. Rij elektrisch dus tanken met airmiles etc zijn er niet.2 jaar.
4% op 1 januari, 2% op 1 juli 2024 en weer 4% op 1 januari 2025.
De onkostenvergoeding voor onderweg stijgen met dezelfde percentages op dezelfde data, dat is toch 4 tientjes netto per week die onkosten voor zaken als koffie/toilet onderweg maar in de praktijk tank ik 3x per dag 100 liter en steek dan totaal 300 airmiles per dag in mn zak en boven de 100 liter is een koffie gratis en bij klanten ook dus ik geef het nooit uit🤡
Nog andere kleinere zaken.
Wachtdag ziekte vervalt, reiskosten wat omhoog en nog wat kleine aanpassingen
Martijn werkte ook bij prozero maar die gaf aan dat het een hoerige organisatie is en vandaar dat ie ergens anders is gaan werken. Wellicht dat ze daarom die +10% extra geven aangezien money talks.2 jaar.
4% op 1 januari, 2% op 1 juli 2024 en weer 4% op 1 januari 2025.
De onkostenvergoeding voor onderweg stijgen met dezelfde percentages op dezelfde data, dat is toch 4 tientjes netto per week die onkosten voor zaken als koffie/toilet onderweg maar in de praktijk tank ik 3x per dag 100 liter en steek dan totaal 300 airmiles per dag in mn zak en boven de 100 liter is een koffie gratis en bij klanten ook dus ik geef het nooit uit🤡
Nog andere kleinere zaken.
Wachtdag ziekte vervalt, reiskosten wat omhoog en nog wat kleine aanpassingen
Zeg maar tegen hem dat het zn eigen schuld is want hij zegt zelf overal ja op en dan heb je het kut ja. Hij gaf zn grenzen niet aan en deed alles wat ze vroegen terwijl nee ook een antwoord is bij ons, ze verplichtten je niks kwa uren of onveilige situaties. Ik heb dat ook gezegd maar hij was zelf niet mans genoeg om zn grenzen aan te geven.Martijn werkte ook bij prozero maar die gaf aan dat het een hoerige organisatie is en vandaar dat ie ergens anders is gaan werken. Wellicht dat ze daarom die +10% extra geven aangezien money talks.
Dat kan wel kloppen, hij vertelde soms verhalen dat ik dacht of ie getrouwd was met prozero. Weken van 70uur kwam regelmatig voor en daar werd hij niet bepaald gezelliger op. Constant kreeg ie een andere truck waar de voorganger een vuilnisbak van maakte en wekelijks ging er wel iets stuk waardoor ie constant na dienst richting de garage moest en hij maar zelf moest uitzoeken hoe die thuiskwam. Hij zit nu bij de concurrent en wel iets strikter qua uren, dat bevalt hem beter.Zeg maar tegen hem dat het zn eigen schuld is want hij zegt zelf overal ja op en dan heb je het kut ja. Hij gaf zn grenzen niet aan en deed alles wat ze vroegen terwijl nee ook een antwoord is bij ons, ze verplichtten je niks kwa uren of onveilige situaties. Ik heb dat ook gezegd maar hij was zelf niet mans genoeg om zn grenzen aan te geven.
De gemiddelde chauffeur werkt er 15+ jaar en vele werken er al 20 jaar+ dus dit zegt meer iets over Martijn dan over het bedrijf.
Ik heb nog nooit zo een correcte werkgever gehad. En martijn had sowieso al vele baantjes gehad dus hij moet het vooral bij zichzelf zoeken. Als jij je als pakezel opstelt zul je daar ook naar behandeld worden en dus alles in jouw nek geschoven krijgen
Uit de laatste enquette kreeg prezero een mooie 7.9 .
Martijn is wat te gevoelig voor dit wereldje. Je moet duidelijk durven zijn en je mond open durven trekken en af en toe nee zeggen. En hij is een pleaser van nature
Tis een hele goede jongen daar niet van maar hij word makkelijk "geleefd" en dan ben je al snel de pineut. Ik heb net 2 bakken teruggegeven aan de planning met opmerking dat ik op tijd wil trainen omdat ik nog kerstboodschappen moet doen. Fijn weekend en fijne dagen was het antwoord.Dat kan wel kloppen, hij vertelde soms verhalen dat ik dacht of ie getrouwd was met prozero. Weken van 70uur kwam regelmatig voor en daar werd hij niet bepaald gezelliger op. Constant kreeg ie een andere truck waar de voorganger een vuilnisbak van maakte en wekelijks ging er wel iets stuk waardoor ie constant na dienst richting de garage moest en hij maar zelf moest uitzoeken hoe die thuiskwam. Hij zit nu bij de concurrent en wel iets strikter qua uren, dat bevalt hem beter.
hier moet ik toch even ingrijpen, dat is namelijk 100*1,04*1,02*1,04-100≈10,3%
Ik zou je medicatie pakkenhier moet ik toch even ingrijpen, dat is namelijk 100*1,04*1,02*1,04-100≈10,3%