- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weighted walks, prima cardio!Zo, weer thuis van Dickens festijn. Teringdruk, maar wel leuk.
halve tijd mijn kleine van 8 op me nek, anders werd ze verdrukt in drukte en zag ze niet veel.
Is dat alleen dit weekend?Zo, weer thuis van Dickens festijn. Teringdruk, maar wel leuk.
halve tijd mijn kleine van 8 op me nek, anders werd ze verdrukt in drukte en zag ze niet veel.
vandaag en morgen ja
Neem je moeder in de maling, dat ben jij niet!▶️ Bekijk deze reel
![]()
#weightlifting #powerlifting #powerliftingcompetition #richkellybenchpress #weightlifting #weightliftingtraining #richkellybench #richKelly Benchpress #richardkellybench #benchpress #powerliftingtraining #richkelly #richkellybench #fitnessmoti
#weightlifting #powerlifting #powerliftingcompetition #richkellybenchpress #weightlifting #weightliftingtraining #richkellybench #richKelly Benchpress #richardkellybench #benchpress...www.facebook.com

Kon ik dat maar zelf.
Minstens 3 barbells.
Nakkie?
En deze hummel vergeten we dan weleens. Vrijdag zijn tweede slip gehaald en te vaak denken we dan, ja maar hij komt er wel, kan het allemaal wel, doet het vanzelf.Vandaag met veel tegenzin, stress en tranen omdat haar zwemjuf er niet bij kon zijn toch afgezwommen. En in het nieuwe jaar gaat ze verder met zwemvaardigheid.
![]()
Dacht ik dus ook, maar de judoschool doet, band, 1 slip, 2 slips en een halve band telkens van een kleur hoger. Dus straks gele band met oranje slips enz.@Steks Slips bewaren voor straks op zijn gele band, etc
Lijken wel gesedeerd die konijnen🤣
Eentje uitkiezen voor Kerst ?