AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.541
Is het nog steeds aan met barbella?
Ik ben haar wel uit het oog verloren, maar nooit uit m'n hart.

Ze blijft mijn grote liefde in de sportschool, hoe leuk Ria Row Erg, Annie Assaulbike (da's echt een sl*t, laat zich door iedereen berijden) en Simone Ski Erg ook zijn voor de afwisseling.

• #173.544
Ga jij nooit krijgen. Ja eelt op je vingers van het typen ✌️
:roflol:
Grote kans dat ik voor het zover is weer een "pauze neem", maar dan kom ik helaas niet naar een meet. Dank voor het vertrouwen!

Ik ben zo blij dat iedereen zo enthousiast is dat ik (mogelijk) weer een begin heb gemaakt met trainen. De support is overweldigend!

En de humor waarin zoveel liefde en warmte verpakt wordt kan ik ook zeker waarderen. Ik ben (eindelijk weer) één keer naar de gym geweest, geen behoefte aan gejuich of participation prizes.

Laatst bewerkt:
  • #173.545
:roflol:
Grote kans dat ik voor jet zover is weer een "pauze neem", maar dan kom ik helaas niet naar een meet. Dank voor het vertrouwen!

Ik ben zo blij dat iedereen zo enthousiast is dat ik (mogelijk) weer een begin heb gemaakt met trainen. De support is overweldigend!

En de humor waarmee zoveel liefde en warmte gepaard gaat kan ik ook zeker waarderen.
O jij traint echt?

Succes dan.

• #173.553
Dat vraag je aan mij?

Doe je ding!
Rare vogel
IMG_9899.jpeg

• #173.555
Heb je zijn foto's niet gezien in het maaltijden topic, er steekt vaak nog net een hoekje appeltaart uit onder de berg slagroom.

Zelf kloppen is wel veel lekkerder, met Kerst, Pasen en Nieuwjaar kreeg ik bij mijn oma altijd zelfgeklopte slagroom in de koffie, lekker man!

• #173.557
Mijn zoontje : papa laat mij ook eens lassen , ik zal geen gaten branden
Ik: verward door het feit dat hij weet dat je gaten kan branden
Mijn zoontje : zet de kap op, pakt de toorts met links en de filler met rechts en begint de cup te lopen
Ik : zwaar verbaasd , ik kijk de las na perfect ingebrand. Zo goed gedaan jongen high five !
Mijn zoontje : dat is dan 20 euro
😂 .Ben dus 20 euro armer ( hij dreigde met het uitslijpen van de las )
Leuk jong moest alleen een pak slaag krijgen

• #173.558
Mijn zoontje : papa laat mij ook eens lassen , ik zal geen gaten branden
Ik: verward door het feit dat hij weet dat je gaten kan branden
Mijn zoontje : zet de kap op, pakt de toorts met links en de filler met rechts en begint de cup te lopen
Ik : zwaar verbaasd , ik kijk de las na perfect ingebrand. Zo goed gedaan jongen high five !
Mijn zoontje : dat is dan 20 euro
😂 .Ben dus 20 euro armer ( hij dreigde met het uitslijpen van de las )
Leuk jong moest alleen een pak slaag krijgen
Hoe oud is deze handige ondernemer/beunhaas jr.?

• #173.560
Terug
Naar boven