Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf ik ging ff op me zachte bedje liggen, heb ik gewoon 2.5 uur geslapen
lol

Te veel carbs...

‎1. Ga naar google translate
2. Vertaal van Nederlands naar Engels
3. Vul in : mijn buurvrouw heeft koolmezen maar wat doet uw haan op mijn ezel

Tis altijd ff wennen met fifa, dat is mijn ervaring, laatste deel dat ik heb is 10 dus zal zowieso wennen zijn.

nah dat is het niet, fifa 10 en 11 waren bijna hetzelfde, bij 12 (weet niet of je de demo hebt gespeeld) hebben ze ingesteld dat je op de ps3 met alleen kruisje niet meer als verdediger achtervolgt en tacklet, nu moet je precies op het goede moment nog rondje doen.

en de tegenstander tikt heel irritant de bal constant rond wat eerder niet was.

nah dat is het niet, fifa 10 en 11 waren bijna hetzelfde, bij 12 (weet niet of je de demo hebt gespeeld) hebben ze ingesteld dat je op de ps3 met alleen kruisje niet meer als verdediger achtervolgt en tacklet, nu moet je precies op het goede moment nog rondje doen.

en de tegenstander tikt heel irritant de bal constant rond wat eerder niet was.

1ste ding, ben ik blij mee. Vriend van me was daarmee te goed in met verdedigen, blij dat hij het moeilijker krijgt.

2de ding, k*tzooi, speel graag coach-mode en als tegenstander veel rond tiks ga ik schoppen. Laatste toevallig met fifa 10 zo'n k*t wedstrijd alle 4 mijn verdedigers gingen er met rood uit :roflol:

Shit man ik was echt master in dat verdedigen met kruisje tappen

2.5 uur geslapen? 20:22 dit gepost
18:30 daarvoor

is nog geeneens 2 uur :trollfacex:
:mier:

nou 2 uur dan :p Normaal ga ik nooit slapen maar er lag zon dikke dikke deken helemaal opgerolt op me bed en ging daar een tegen aan liggen en lag wel lekker voor me rug, voordat ik weet deed ik snurk snurk :p

ahhww yeaah net een hele opdracht hw gemaakt, opgave 4.4
Een journaalpost

Feels good man.

oh lol

http://www.youtube.com/watch?v=bLdDvvtjzYU&feature=related

lol poes van de buren eten geven, zon bord met gesneden ham erop. Doe ik zo bord omlaag , wil zo pakken, bord omhoog Miauwwwwwwwwww ( op zon manier van mensen: Nouuu) en dan weer bord omlaag en weer omhoog Miuawwwwwwwwwwww,

te grappig :p

en uiteindelijk at ik het gesneden ham voor haar neus op

nee hoor, gewoon lief gegeven :P

Laatst bewerkt:
Lol die filmpjes zijn geniaal :roflol: Spreekje later:cool:

Terug
Naar boven