AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

69%

Echt vreemd eigenlijk dat ik tegenwoordig helemaal niet de drang om te gamen meer heb, was tijd terug wel anders.

Echt vreemd eigenlijk dat ik tegenwoordig helemaal niet de drang om te gamen meer heb, was tijd terug wel anders.

het weer is ook lekker geweest afgelopen week, wacht maar weer tot het winter is en je zonder vriendin je eigen aan het vervelen bent... dan doe je niks anders meer hehehe

Ik game ook eigenlijk nooit meer. Toen de plezier van World of Warcraft wegtrok was de gamers zin weg :P

het weer is ook lekker geweest afgelopen week, wacht maar weer tot het winter is en je zonder vriendin je eigen aan het vervelen bent... dan doe je niks anders meer hehehe
Nee hoor game al meer dan een jaar niet, toen naast mn zbox nog een ps3 gekocht, weekje dingen op gedaan en nu staat hij stof te collecten :p

Nee hoor game al meer dan een jaar niet, toen naast mn zbox nog een ps3 gekocht, weekje dingen op gedaan en nu staat hij stof te collecten :p

fuarkkkk, weekje voor 350-400euro damnnn

ja gebruik hem als ik me eigen verveel maarja met dit weer valt wel mee, en in de weekend naar me meissie toe

fuarkkkk, weekje voor 350-400euro damnnn

ja gebruik hem als ik me eigen verveel maarja met dit weer valt wel mee, en in de weekend naar me meissie toe
Haha ja he..
Heb je chick dan? How about her?
Ik zelf heb dit weekend niet echt plannen, ja er komt zaterdag miss iemand ;)

Haha ja he..
Heb je chick dan? How about her?
Ik zelf heb dit weekend niet echt plannen, ja er komt zaterdag miss iemand ;)

soort van, db-ehv is niet zover van elkaar maar heb alleen tijd in het weekend om langs te gaan... soort van wel/niet relatie kan ik nog niet over oordelen. Kijk gewoon naar andere chicks ziet ze otch niet

:trollface:

Hehe chicks out den bosch zijn sws goed ;)

edit

Laatst bewerkt:
me3

Sommige mogen wel, maar beter op 17+, me chick wordt december 20 en ziet er nog best jong uit... maar toch beter als 15 toch?

Terug
Naar boven