AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.961
Marketing van de delivery service hier is wel on point :roflol: Ik wou gewoon m'n avondeten lui nuttigen met Netflix aan. Meteen hyperbewust van 't feit dat ik niet heb getrent vandaag.

EF01B2D2-9675-4CCC-85E5-237022207B7F.jpg
Die twee kunnen in ieder geval wel een workout gebruikt.

Jordan.png

• #175.966
Ik zit er ook aan te denken zoiets te kopen.

Welke merk is dit en bevalt die?
Dit is een ‘Le feu’ op gas. Ik ben er erg blij mee. Vrienden van me hebben types die je stookt op houtpelllets, daar komen ook prachtige pizza’s uit, maar opbergen van zo’n stinkding is dan weer lastiger.

Bijlagen

• IMG_7592.jpeg
    IMG_7592.jpeg
    281 KB · Weergaven: 44
  • #175.968
Dit is een ‘Le feu’ op gas. Ik ben er erg blij mee. Vrienden van me hebben types die je stookt op houtpelllets, daar komen ook prachtige pizza’s uit, maar opbergen van zo’n stinkding is dan weer lastiger.
Daar had ik niet aan gedacht, dan wordt het sowieso eentje op gas.

• #175.969
Is het veel werk met schoonhouden? Ik vind dat zo'n nadeel aan een bbq.

• #175.970
Is het veel werk met schoonhouden? Ik vind dat zo'n nadeel aan een bbq.
Nee, nauwelijks. Na gebruik even 10
Minuten op de hoge stand om alles weg te branden, afkoelen en opbergen maar. De stenen kunnen eruit als je die graag wil afwassen. Maar dan moet je wel
Oppassen dat er geen vocht meer in zit als je ze weer wil gebruiken.

• #175.971
Wij hadden bij onze BNB laatst een echte pizzaoven.

Alles stinkt en echt snel en efficient is het niet als je er maar 1 of 2 maakt, maar het is wel echt mooi als je zoiets zou kunnen hebben.

• #175.972
De rozenstruik in mijn 'tegeltuintje' bij de schuur die in bloei staat.

8 van deze mooie rozen en nog minstens 4x zoveel knoppen die de komende tijd uit gaan komen.

Af en toe als er eentje bijna klaar is met bloeien even afknippen en voor mijn vriendin in de kamer in een vaasje zetten.

It's the simple things in life :)

20240515_103135 (1).jpg

Terug
Naar boven