Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.981
Altijd gezeik als ik dingen weggeef. Volgende keer gooi ik het liever weg :roflol:

1000046192.jpg
Jij geeft pannen weg en dan krijg je nog gezeik?

Hoezo "betere service", verwachten ze dat je ook nog voor ze komt koken?

Laatst bewerkt:
  • #175.982
Blauw oog

Wel stoer verhaal.

Tegen een plankje in de Lidl aangelopen

Jij geeft pannen weg en dan krijg je nog gezeik?

Hoezo betere service, verwachten ze dat je ook nog voor ze komt koken?
3L Flexa muurverf. Ja zij kon het pas volgende week ophalen, want op vakantie. Dus gewoon gegeven aan degene die als eerste kon. Daarvan was ze over de zeik

• #175.983
HAHA wat een pauper mensen zeg. Volgende keer gewoon die pannen wegtyfen en dan haar even een foto sturen.

• #175.985
  • #175.986
HAHA wat een pauper mensen zeg. Volgende keer gewoon die pannen wegtyfen en dan haar even een foto sturen.
Haar laten langskomen en als ze voor je huis staat roepen 'vangen' en dan het blik verf vanuit je slaapkamerraam leeggieten op d'r hoofd.

• #175.996
Truukje ontdekt dat me gemakkelijker naar neutraal laat schakelen met de motor aan een rood licht ofzo. Best wel tof

• Like
Waarderingen: BB_
  • #175.999
De afgelopen 7 maanden volgas lopen beuken in de keuken. Was er de afgelopen maand echt he le maal klaar mee. Laatste 3 maanden gem 55 uur per week gewerkt.

Maar nu net klaar met werk en is het moment dan eindelijk aangebroken. Vakantie! Ein de lijk.
Morgenmiddag ff een weekie er tussen uit naar Portugal. En daarna gaan we weer door met beuken tot sep en dan minstens 2 weken weg. Maar die zorgen zijn voor later.

Kmoet echt m'n hoofd leegmaken, heb t gevoel dat ik anders ga snappen. Laatste maand hinkel ik flink tegen een depressie aan.. 1 waarin werk trouwens niet de oorzaak maar slechts de katalysator is.

Maar goed, eindelijk de welverdiende tijdelijke verlossing.

Laatst bewerkt:
  • #176.000
De afgelopen 7 maanden volgas lopen beuken in de keuken. Was er de afgelopen maand echt he le maal klaar mee. Laatste 3 maanden gem 55 uur per week gewerkt.

Maar nu net klaar met werk en is het moment dan eindelijk aangebroken. Vakantie! Ein de lijk.
Morgenmiddag ff een weekie er tussen uit naar Portugal. En daarna gaan we weer door met beuken tot sep en dan minstens 2 weken weg. Maar die zorgen zijn voor later.

Kmoet echt m'n hoofd leegmaken, heb t gevoel dat ik anders ga snappen. Laatste maand hinkel ik flink tegen een depressie aan.. 1 waarin werk trouwens niet de oorzaak maar slechts de katalysator is.

Maar goed, eindelijk de welverdiende tijdelijke verlossing.
Geniet er van makker! Even je hoofd goed leeg maken en mooi fijn je ding doen!

Terug
Naar boven