AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

volgend jaar pas weer Hoody, ik hou nu ff stabiel en probeer 82kg rond aan te houden. Als ik over de 85kg kom dan doe ik 1 week cardio

Jammer man, ik ben nu al 2-3 maanden zo bezig (kom van 25-26% bf, zoals sommige weten), jammer dat jij het niet eens 1 week volhoud??? 4 keer junken per week:roflol:

Jammer man, ik ben nu al 2-3 maanden zo bezig (kom van 25-26% bf, zoals sommige weten), jammer dat jij het niet eens 1 week volhoud??? 4 keer junken per week:roflol:

Vanaf dinsdag ga ik eens voedingsschema gebruiken, om met name stabiel te blijven want schommel nu echt als een gek. M'n maaltijden zijn opzich niet verkeerd, maar je weet als ouders chinees/pizza etc etc halen dan doe ik lekker een hapje mee.

Om mezelf nu nog op de kcal precies te zetten na.... ik hou de fun erin zonder ik al te veel te verliezen heb.

Vandaag niks gecheat, ipv 25gram cashews heb ik 100gram gepakt boohoooo ga maar lekker huilen haters hehehe. Ik vindt dat ik zoieso al een goed gewicht heb op mijn lengte, en me doel wordt 80kg op 12% voor volgend jaar zomer.

Rijst z'n doelen zijn net zo veranderlijk als z'n gewicht.:p

Niks mis met een wintervachtje

16% staan all year round

come at me

Vette boer ^.

@ Arydan.

Jaloers op je snelle stofwisseling Tymen :( Maar tegelijktertijd ook weer niet, omdat jij erdoor 4x per dag op de plee zit :)

:roflol:

Nee maar ik ben altijd 12-16% procent. boer all the way:rolleyes:
Wat moet je met zo'n laag vp? Gewoon massa erop en na flink wat jaren het laagje vet eraf schrappen en je bent shredded. Elke keer cutten is katabool en je staat stil;)

Alles boven de 12% is niet goed genoeg voor de bishes

ik vind poepen altijd wel een plezante bezigheid :) 8x per dag ****ing veel eten minder =\

ahahhaa baas, hele dag op de troon like a king, ik doe niet vaak man maar als ik het doe lucht het ****ing op, gewoon met iphone angry birds spelen terwijl je aan het squeezen ben

ahahhaa baas, hele dag op de troon like a king, ik doe niet vaak man maar als ik het doe lucht het ****ing op, gewoon met iphone angry birds spelen terwijl je aan het squeezen ben

doodlejump, twitter, nu.nl favo bezigheden op mijn troon :)

pfff noobjes, niet eens dbb checken, dat is het eerste wat ik doe als ik een nelson mandela'tje ga leggen

Fappen tijdens poepen ftw

Ja ecto spin jordy

Hij zat eerst te kijken toen had ik hem op me drol gezet

Terug
Naar boven