XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik doneer zodra ik mijn whey shake gemaakt heb, vandaag beentraining wow, me benen zien er ****ing buff uit nu, net mezelf in spiegel mirred kreeg boner:o

Pas geen ene ****ing broek meer! Ik stop met benentraining, kost te veel geld..

Weer wat LB werk gedaan

Ik vind grote benen in een spijkerbroek lelijk eigenlijk, omdat je dan ****ing dik lijkt:(

Ik vind grote benen in een spijkerbroek lelijk eigenlijk, omdat je dan ****ing dik lijkt:(

dikz*k

en om mee te praten: 2 spijkerbroeken gekocht in de vakantie. 3 weken terug voor het eerst aan toen ik naar school ging. zijn ze al te klein -.- trainingsbroek awww yea (zijn ook te klein, op naar de scapino!):)

dikz*k

en om mee te praten: 2 spijkerbroeken gekocht in de vakantie. 3 weken terug voor het eerst aan toen ik naar school ging. zijn ze al te klein -.- trainingsbroek awww yea (zijn ook te klein, op naar de scapino!):)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, al men spijkerbroeken zijn skinny jeans nu:o

x2

srs!

i know that feel, ik leef met 3 spijkerbroeken

en 5 trainingsbroeken:o

Ik leef met 15 spijkerbroeken, maar ik pas er nog maar 1.

x2

wat een mierenneuker ben jij -.- ga van 140 euro broeken naar 70 euro. ik merk/zie bijna geen verschil

Zometeen een big america pizza de oven in

yum yum 1000kcal

Kapot maken die borst zostraks!

Wauw die larsson is wel een fag zeg. klagen dat zijn benen te groot zijn,mijn kuiten hebben meer omtrek dan zijn bovenbenen

Terug
Naar boven