Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom jij eigenlijk nog wel buiten ?

Waarom zo bijdehand? Je begrijpt wat hij bedoelt toch?Dames en heren, ik stel jullie voor aan het nieuwe 2024 hoog begaafd:
![]()
Termen die niet kloppen, grammaticale fouten van hier tot tokyo
Had TikTok verwijderd, maar het is zo een belachelijk goede marketing tool dat ik het toch niet kon laten, maar het gemiddelde niveau is echt triest
Iets van 5 filmpjes die 250K+ draaien, X% gaat naar profiel, X% naar coaching websiteZo heel erg fout zit hij niet
Maarehm..TikTok? Accepteren mensen dat serieus nog?![]()
Had je anders verwacht ?Dames en heren, ik stel jullie voor aan het nieuwe 2024 hoog begaafd:
![]()
Termen die niet kloppen, grammaticale fouten van hier tot tokyo
Had TikTok verwijderd, maar het is zo een belachelijk goede marketing tool dat ik het toch niet kon laten, maar het gemiddelde niveau is echt triest
Iets van 5 filmpjes die 250K+ draaien, X% gaat naar profiel, X% naar coaching website
En dat voor gratis
Nee niet echt, ik bleef goede hoop houden maar helaas
250k views muts, jij bent ook wel rijp voor daarEn dan zeuren over het niveau op TikTok. 'Filmpjes die 250K+ draaien' (250K wat? Hoe draaien filmpjes dat?) 'en dat voor gratis' huh.
Als je echt zo’n klaploper bent die hierover stresst zou je eens moeten zien wat Google de afgelopen 5 jaar van je heeft bijgehouden, je denkt echt niet dat er al tal andere apps op je mobiel zijn die dit doen?Punt blijft dat TikTok nog steeds, zover ik weet, informatie van je telefoon haalt dat niet nodig is voor de App.

250k views muts, jij bent ook wel rijp voor daar
Als je echt zo’n klaploper bent die hierover stresst zou je eens moeten zien wat Google de afgelopen 5 jaar van je heeft bijgehouden, je denkt echt niet dat er al tal andere apps op je mobiel zijn die dit doen?![]()

Als je echt zo’n klaploper bent die hierover stresst

Ik claim nergens hoog begaafd te zijn hèLeer eens fatsoenlijk Nederlands dan, beetje hypocriet om een ander daarover op te jagen, maar zelf domme fouten te maken.
Want je zou hier wel eens praten over waar je daadwerkelijk verstand van hadViews, had ook likes kunnen zijn, had geld kunnen zijn; ik zit niet op TikTok, geen idee dus.
Dat zeg ik toch niet? Ik vind je gewoon debiel als je stresst om dat soort zaken denkende dat je dat tegen kan houdenHoezo maakt het mij een klaploper dat ik niet op TikTok zit?![]()
Ik vind je gewoon debiel als je stresst om dat soort zaken denkende dat je dat tegen kan houden

Ik weet oprecht niet of je nou zo lomp bent of dat je expres zo doetNee, als je gewoon op TikTok gaat kan je dat inderdaad niet tegenhouden. Waarover jij post kun je ook niet tegenhouden.
Veel plezier ermee![]()
Ik weet oprecht niet of je nou zo lomp bent of dat je expres zo doet
Gratz maat!!We krijgen toch een jongen ondanks de anaboliesssss whoohooo![]()