AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.821
Tot aan dit moment was ik ook normaal.
100_1656.jpeg

• #176.824
Dames en heren, ik stel jullie voor aan het nieuwe 2024 hoog begaafd:
1718550896728.png

Termen die niet kloppen, grammaticale fouten van hier tot tokyo :roflol:

Had TikTok verwijderd, maar het is zo een belachelijk goede marketing tool dat ik het toch niet kon laten, maar het gemiddelde niveau is echt triest

• #176.825
Zo heel erg fout zit hij niet :o

Maarehm..TikTok? Accepteren mensen dat serieus nog? :roflol:

• #176.826
1718550896728.png

Had TikTok verwijderd, maar het is zo een belachelijk goede marketing tool dat ik het toch niet kon laten, maar het gemiddelde niveau is echt triest
Waarom zo bijdehand? Je begrijpt wat hij bedoelt toch?

• #176.827
Zo heel erg fout zit hij niet :o

Maarehm..TikTok? Accepteren mensen dat serieus nog? :roflol:
Iets van 5 filmpjes die 250K+ draaien, X% gaat naar profiel, X% naar coaching website

En dat voor gratis

EDIT: Daarnaast is het imo wel een hopeloos platform en mocht ik er niets aan hebben had ik het ook compleet verwijderd

• #176.828
1718550896728.png

Had je anders verwacht ?

• #176.829
Iets van 5 filmpjes die 250K+ draaien, X% gaat naar profiel, X% naar coaching website

En dat voor gratis

En dan zeuren over het niveau op TikTok. 'Filmpjes die 250K+ draaien' (250K wat? Hoe draaien filmpjes dat?) 'en dat voor gratis' huh.

Punt blijft dat TikTok nog steeds, zover ik weet, informatie van je telefoon haalt dat niet nodig is voor de App.

• #176.831
En dan zeuren over het niveau op TikTok. 'Filmpjes die 250K+ draaien' (250K wat? Hoe draaien filmpjes dat?) 'en dat voor gratis' huh.
250k views muts, jij bent ook wel rijp voor daar
Punt blijft dat TikTok nog steeds, zover ik weet, informatie van je telefoon haalt dat niet nodig is voor de App.
Als je echt zo’n klaploper bent die hierover stresst zou je eens moeten zien wat Google de afgelopen 5 jaar van je heeft bijgehouden, je denkt echt niet dat er al tal andere apps op je mobiel zijn die dit doen? :o

• #176.832
250k views muts, jij bent ook wel rijp voor daar

Als je echt zo’n klaploper bent die hierover stresst zou je eens moeten zien wat Google de afgelopen 5 jaar van je heeft bijgehouden, je denkt echt niet dat er al tal andere apps op je mobiel zijn die dit doen? :o

Leer eens fatsoenlijk Nederlands dan, beetje hypocriet om een ander daarover op te jagen, maar zelf domme fouten te maken.

Views, had ook likes kunnen zijn, had geld kunnen zijn; ik zit niet op TikTok, geen idee dus.

Andere Apps en Google en dergelijke zijn toch echt anders dan de Chinese overheid waarbij de privacy voorwaarden direct tegen de Europese privacywetgeving ingaan.
Maar blijf jij maar lekker op TikTok, maar zeur dan ook niet dat iemand met mogelijke dyslexie er ook op zit :roflol:

• #176.834
Leer eens fatsoenlijk Nederlands dan, beetje hypocriet om een ander daarover op te jagen, maar zelf domme fouten te maken.
Ik claim nergens hoog begaafd te zijn hè
Views, had ook likes kunnen zijn, had geld kunnen zijn; ik zit niet op TikTok, geen idee dus.
Want je zou hier wel eens praten over waar je daadwerkelijk verstand van had
Hoezo maakt het mij een klaploper dat ik niet op TikTok zit? :roflol:
Dat zeg ik toch niet? Ik vind je gewoon debiel als je stresst om dat soort zaken denkende dat je dat tegen kan houden

• #176.835
Ik vind je gewoon debiel als je stresst om dat soort zaken denkende dat je dat tegen kan houden

Debiel ≠ klaploper. Ok.
Nee, als je gewoon op TikTok gaat kan je dat inderdaad niet tegenhouden. Waarover jij post kun je ook niet tegenhouden.
Veel plezier ermee :)

Edit; ik stress er trouwens niet over, dat is doelloos. Ik zit gewoon niet op TikTok.

Laatst bewerkt:
  • #176.836
  • #176.837
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven