- Waardering
- 4.200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes dan!....voor jullie allebei!Mijn dochter gaat volgend schooljaar naar de middelbare...
Vandaag een kennismakingsmiddag waarbij ze haar mentor en de rest van de klas leert kennen...
Ik weet niet wie het spannender vindt... zijzelf of haar moeder 😅
Mee eens.Verder maakt het mij ook niet uit waar je vandaan komt, als je maar een beetje authentiek/waarachtig bent.
Leuk! Wat voor auto heb je gekocht?Vandaag mijn auto besteld en mijn ukkies komen weer terug naar hun oude school bij mij...zijn dan doordeweeks bij Oma, moi.
![]()
Veel plezier van je kleinkinderen, zoals je weet zijn ze zo grootGa leasen, Fiat dolce vita, zoiets haha,
Mijn kleindochter is 9 jaar en mijn kleinzoon 7
Van baby af waren zij al bij mij in huis en 3 jr geleden gingen zij in Rotjeknor wonen en daar op school.
Lief! Een beetje een leuke klas?Mijn dochter gaat volgend schooljaar naar de middelbare...
Vandaag een kennismakingsmiddag waarbij ze haar mentor en de rest van de klas leert kennen...
Mwhoa d'r is wat gedoe, typisch meidenvenijn.
Kan tegenwoordig gewoon hoor. Worden docenten niet gelukkig van, maar enkele ouders bemoeien tegenwoordig met alles. En de directies die ik ken doen er weinig aan.En nou mag ik mij daar als moeder natuurlijk niet mee bemoeien... (kunnen we de DBB knokploeg niet inschakelen?)
Heel spannend !Mijn dochter gaat volgend schooljaar naar de middelbare...
Kan tegenwoordig gewoon hoor. Worden docenten niet gelukkig van, maar enkele ouders bemoeien tegenwoordig met alles. En de directies die ik ken doen er weinig aan.

En wat is dat toch met jullie tweeën ?Ik ben een pannenkoek terwijl jij het grapje niet eens snapt..Ok![]()
En nou mag ik mij daar als moeder natuurlijk niet mee bemoeien... (kunnen we de DBB knokploeg niet inschakelen?)
Je bent zo gelukkig als je ongelukkigste kind zei mijn collega ooit...
www.instagram.com

En nou mag ik mij daar als moeder natuurlijk niet mee bemoeien... (kunnen we de DBB knokploeg niet inschakelen?)
Zijn te lang getrouwd denk ik!
Lijken mij wel lastige dingen. Ik zou mij helemaal opvreten denk ik.Mwhoa d'r is wat gedoe, typisch meidenvenijn.
Ik stap nu in de auto!