XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.861
Mijn dochter gaat volgend schooljaar naar de middelbare...
Vandaag een kennismakingsmiddag waarbij ze haar mentor en de rest van de klas leert kennen...
Ik weet niet wie het spannender vindt... zijzelf of haar moeder 😅

• #176.862
Vandaag een kennismakingsmiddag waarbij ze haar mentor en de rest van de klas leert kennen...
Succes dan!....voor jullie allebei!

• #176.863
Jaoa man, leu oet twente , leuke leu.

(deze vind ik zelf iets minder leuk Twents, ik denk dat deze bedacht is door een westerling, in het Twents klinkt het ook niet)
Uit de gouden koren aren, schiep god de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen.

Verder maakt het mij ook niet uit waar je vandaan komt, als je maar een beetje authentiek/waarachtig bent.

• #176.866
  • #176.867
Ga leasen, Fiat dolce vita, zoiets haha,
Mijn kleindochter is 9 jaar en mijn kleinzoon 7
Van baby af waren zij al bij mij in huis en 3 jr geleden gingen zij in Rotjeknor wonen en daar op school.

• #176.868
Ga leasen, Fiat dolce vita, zoiets haha,
Mijn kleindochter is 9 jaar en mijn kleinzoon 7
Van baby af waren zij al bij mij in huis en 3 jr geleden gingen zij in Rotjeknor wonen en daar op school.
Veel plezier van je kleinkinderen, zoals je weet zijn ze zo groot

• #176.869
Lief! Een beetje een leuke klas?

• #176.870
Lief! Een beetje een leuke klas?
Mwhoa d'r is wat gedoe, typisch meidenvenijn.
En nou mag ik mij daar als moeder natuurlijk niet mee bemoeien... (kunnen we de DBB knokploeg niet inschakelen?)

Je bent zo gelukkig als je ongelukkigste kind zei mijn collega ooit...

• #176.871
En nou mag ik mij daar als moeder natuurlijk niet mee bemoeien... (kunnen we de DBB knokploeg niet inschakelen?)
Kan tegenwoordig gewoon hoor. Worden docenten niet gelukkig van, maar enkele ouders bemoeien tegenwoordig met alles. En de directies die ik ken doen er weinig aan.

• #176.875

Nee grapje, dat soort situaties zijn erg vervelend. Hopelijk kan ze goed voor zichzelf opkomen.

• #176.878

Gwn aanpakken! Let's go

• #176.880
Terug
Naar boven