XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.821
Jullie óók al? Hij zei dat ik de enige was. Tijd voor een topic voor de gedupeerden, wordt er vanuit DBB ook slachtofferhulp geboden?

maya erskine hulu originals GIF by HULU
Ja, door een ervaringsdeskundige.

• #177.826
Eindelijk maar toch mijn gordijnen inkorten😅 Ik denk dat ik officieel oud aan het worden ben aangezien ik naaien stiekem nog leuk aan het vinden ben ook (ha-ha ze zei naaien)!

IMG_3776.jpeg

• #177.827
Eindelijk maar toch mijn gordijnen inkorten😅 Ik denk dat ik officieel oud aan het worden ben aangezien ik naaien stiekem nog leuk aan het vinden ben ook (ha-ha ze zei naaien)!

IMG_3776.jpeg
Mooie naaimachine heb je meid! 😉

Nee zonder gekheid, ik hou d'r ook van! Sowieso naaien maar ook borduren en breien 😊 is toch mooi om te zien hoe een creatie ontstaat door jouw handen. Of dat nou houtbewerking, schilderen, of handwerk is...

• #177.828
Mooie naaimachine heb je meid! 😉

Nee zonder gekheid, ik hou d'r ook van! Sowieso naaien maar ook borduren en breien 😊 is toch mooi om te zien hoe een creatie ontstaat door jouw handen. Of dat nou houtbewerking, schilderen, of handwerk is...
Uit verveling tijdens de coronaperiode aangeschaft🤪

Ik hoor @royboyiron alweer zuchten over het Margriet gehalte, maar ik zit helemaal in m’n tradwife era dus laat mij💁🏻‍♀️ Mijn moeder heeft het mij vroeger met pijn en moeite geleerd, maar toen vond ik het super suf natuurlijk. Nu kan ik wel mooi m’n eigen jurkjes naaien.. of dus m’n gordijnen inkorten haha! Alleen nu zit ik hier met m’n moestuin, bak ik brood, flans ik kleding in elkaar en voel ik me net een oud wijf haha!

• #177.829
Geeft niet schat ! Blij dat je daar voldoening uit haalt.

Arme Ineke heeft helemaal niets om voor te leven!

1000001310.png

• #177.830

IMG_3776.jpeg
Misschien een lockmachine erbij nemen. Kan een hoop werk schelen.

• #177.832
Uit verveling tijdens de coronaperiode aangeschaft🤪

Ik hoor @royboyiron alweer zuchten over het Margriet gehalte, maar ik zit helemaal in m’n tradwife era dus laat mij💁🏻‍♀️ Mijn moeder heeft het mij vroeger met pijn en moeite geleerd, maar toen vond ik het super suf natuurlijk. Nu kan ik wel mooi m’n eigen jurkjes naaien.. of dus m’n gordijnen inkorten haha! Alleen nu zit ik hier met m’n moestuin, bak ik brood, flans ik kleding in elkaar en voel ik me net een oud wijf haha!
Ik kan het altijd wel waarderen als mensen dingen kunnen. Vriend van me naait even makkelijk een nieuwe rits in een tent als ook de emblemen op de rugzak van z'n kind.

• #177.834
Ik kan het altijd wel waarderen als mensen dingen kunnen. Vriend van me naait even makkelijk een nieuwe rits in een tent als ook de emblemen op de rugzak van z'n kind.
En de buurman als die weer eens met zijn dronken kop zijn handjes niet thuis kan houden bij de buurt bbq.

• #177.835
  • #177.836
Mitaka Matsuri (summer festival) at Yasukuni Shrine! Hartstikke warm, hartstikke druk maar wel tof om mee te maken.

79EEF3C9-6D29-4D6A-9E46-D7CB1360C233.jpg

C6B272C5-40E8-4908-97E2-943C9C889428.jpg

• #177.837
Dit is leuk! Guido Gosselink is nu, as we speak, samen met Herbert Dijkstra, commentator bij de triatlon bij de Olympische Spelen. Ik heb begin jaren 90 nog samen met hem getraind bij atletiekvereniging Kronos (Universiteit Twente), toen hij al triatleet was op hoog niveau.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven