ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nu de onschuld hemzelf spelen. Die vieze plaatjes en video’s die je blijkbaar niet alleen naar mij stuurt 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu de onschuld hemzelf spelen. Die vieze plaatjes en video’s die je blijkbaar niet alleen naar mij stuurt 😂
Jij ook al? En ik maar denken dat ik speciaal was 💔Nu de onschuld hemzelf spelen. Die vieze plaatjes en video’s die je blijkbaar niet alleen naar mij stuurt 😂
O jij bent heel speciaal GremJij ook al? En ik maar denken dat ik speciaal was 💔

Uhu, "speciaal"!
Jullie óók al? Hij zei dat ik de enige was. Tijd voor een topic voor de gedupeerden, wordt er vanuit DBB ook slachtofferhulp geboden?
![]()
Patatje speciaal
Ben gek op gremlins
Toch knap. Je hebt 1311 posts, die in totaal minder woorden bevatten dan de achterkant van de Donald Duk.
Wil jij erover praten?Jullie óók al? Hij zei dat ik de enige was. Tijd voor een topic voor de gedupeerden, wordt er vanuit DBB ook slachtofferhulp geboden?
![]()
DankToch knap. Je hebt 1311 posts, die in totaal minder woorden bevatten dan de achterkant van de Donald Duk.
die kan amsterdammertjes naar verluid laten verdwijnen
Dat is nog niets bij het (extreem-linkse) bestuur van die stad, die zijn druk doende de hele binnenstad te laten verdwijnen in het IJ.die kan amsterdammertjes naar verluid laten verdwijnen
Die moet zelfs oppassen als hij op een barkurk gaat zitten, heb ik gehoorddie kan amsterdammertjes naar verluid laten verdwijnen
Een kurk krijg ik er zelfs in.Die moet zelfs oppassen als hij op een barkurk gaat zitten, heb ik gehoord