AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Uit eten gaan is junken man, bak met rijst en panga filet menemen, ook voor je vriendin gezien haar stats...:o

fappen vroeg in de week zodat test langzaam gaat stijgen naar de zaterdagen :)

of je neemt gewoon mdma en chicks regelen is easypeasy:)

Srs? Ik heb nog steeds een paar pilletjes op m'n kamer liggen. Wilde ze volgende zaterdag gaan gebruiken als we naar feest gaan. Ben benieuwd, eerste keer.

Vanochtend een bestelwagen van gezien:

[Link niet meer beschikbaar]

Kortom, c**k'S FRESH: dat proef je!

ietsje teveel magnesium oxide genomen, wist niet dat dat een laxerend effect had tot ik het net las op internet.

Zit dus met diarree maar om de een of andere reden voelen mijn darmen echt rustig aan. Niet dat opgeblazen gevoel dat ik altijd heb en gewoon was + bowel sound + veel farten.

Feels good to have the shits...

Ging zonet stuk in de trein, zat kerel achter me met de stem van G-Low, precies het zelfde :roflol: :roflol: :roflol:

En vertelde aan vrouw die bij hem in de buurt zat over zijn vakantie naar tenerife volgende week. Dacht dat het een gehandicapte was ergens in de 30 ofzo. Toen ik uitstapte zag ik dat het kerel van rond de 20 was die er normaal uitzag.

:roflol: :roflol: :roflol: G-Low wannabe

Srs? Ik heb nog steeds een paar pilletjes op m'n kamer liggen. Wilde ze volgende zaterdag gaan gebruiken als we naar feest gaan. Ben benieuwd, eerste keer.

prepare ur anus, er gaat een wereld voor je open :D of je wilt alleen maar dansen en gaat als een vriend van me 3-4 uur lang op dezelfde plek staan en dansen of je gaat zoals mij letterlijk naar elke 7+/10 om ze te laten miren :o

prepare ur anus, er gaat een wereld voor je open :D of je wilt alleen maar dansen en gaat als een vriend van me 3-4 uur lang op dezelfde plek staan en dansen of je gaat zoals mij letterlijk naar elke 7+/10 om ze te laten miren :o

Daarvoor heb je pillen nodig? Bij de echte alpha komen ze naar jouw jwz brah

kinderdiiiisssskooooooowwwww

:trollface:

Het topic voor SPADEIV, geweldig dat er al zo'n 1000 euro is gedoneerd.

Het topic voor SPADEIV, geweldig dat er al zo'n 1000 euro is gedoneerd.

wtf 1000? gister was het nog 438 (en nog steeds net gechecked)

Wilde zelf ook graag doneren maar is er niet van gekomen. Geef wel extra aan de kanker-collectant met gedachtenis aan Spade ofcourse.

Haha, ben benieuwd :D Weet alleen niet hoe sterk de pilletjes zijn, maar m'n broer heeft ze gebruikt en zegt dat 1tje precies goed is.

Fuaark, nieuwe PR op incline DB press, 46 x 5 lekkerr

De massive pump toen ik in de spiegel keek

weer lekker op dreef

vandaag 5x150 deadlift
gister 8x80 bench

weer goed bezig:)

Haha, ben benieuwd :D Weet alleen niet hoe sterk de pilletjes zijn, maar m'n broer heeft ze gebruikt en zegt dat 1tje precies goed is.

ik hd van die kristallen en daar eerst 1grote en 2/3 uur later 2 kleine, feelsgoodman maar 2-3 dagen feelsbadman

ik hd van die kristallen en daar eerst 1grote en 2/3 uur later 2 kleine, feelsgoodman maar 2-3 dagen feelsbadman

Ja, zegt me brah ook, je voelt je eerst superchill, maar volgende dag ben je wel depri zegt ie.

Dit zijn ze, weet niet of iemand ze herkent?

15gz1id.jpg

Terug
Naar boven