- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft iedereen met dat niet fappen brah?
Test-killer ofzo?

fappen vroeg in de week zodat test langzaam gaat stijgen naar de zaterdagen
of je neemt gewoon mdma en chicks regelen is easypeasy![]()

G-Low wannabeSrs? Ik heb nog steeds een paar pilletjes op m'n kamer liggen. Wilde ze volgende zaterdag gaan gebruiken als we naar feest gaan. Ben benieuwd, eerste keer.
of je wilt alleen maar dansen en gaat als een vriend van me 3-4 uur lang op dezelfde plek staan en dansen of je gaat zoals mij letterlijk naar elke 7+/10 om ze te laten miren 
prepare ur anus, er gaat een wereld voor je openof je wilt alleen maar dansen en gaat als een vriend van me 3-4 uur lang op dezelfde plek staan en dansen of je gaat zoals mij letterlijk naar elke 7+/10 om ze te laten miren
![]()

Daarvoor heb je pillen nodig? Bij de echte alpha komen ze naar jouw jwz brah
kinderdiiiisssskooooooowwwww
![]()
Het topic voor SPADEIV, geweldig dat er al zo'n 1000 euro is gedoneerd.
prepare ur anus, er gaat een wereld voor je openof je wilt alleen maar dansen en gaat als een vriend van me 3-4 uur lang op dezelfde plek staan en dansen of je gaat zoals mij letterlijk naar elke 7+/10 om ze te laten miren
![]()
Weet alleen niet hoe sterk de pilletjes zijn, maar m'n broer heeft ze gebruikt en zegt dat 1tje precies goed is.Fuaark, nieuwe PR op incline DB press, 46 x 5 lekkerr
weer lekker op dreef
vandaag 5x150 deadlift
gister 8x80 bench
weer goed bezig![]()
Haha, ben benieuwdWeet alleen niet hoe sterk de pilletjes zijn, maar m'n broer heeft ze gebruikt en zegt dat 1tje precies goed is.
ik hd van die kristallen en daar eerst 1grote en 2/3 uur later 2 kleine, feelsgoodman maar 2-3 dagen feelsbadman