XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Serieus? Vind ik wel interessant. In welke opzicht dan?

veeeel positiever lijkt het wel, langzaam maar zeker wordt ik steeds losser waar ik vroeger dacht dat ik alleen los kon gaan met alcohol. voor xtc vond ik homos ech smerig gewoon, wou niks van ze weten, nu heb ik zoiets van; ga lekker je gang zolang je mij maar niet wilt :p zelfvertrouwen is niet superveel gestegen, was al redelijk hoog eigenlijk. Ik vind piercings best wel vet , luister veel techno ineens en ik kan echt niet tegen mensen die chagrijnig zijn. ik lach veel meer ook :p

veeeel positiever lijkt het wel, langzaam maar zeker wordt ik steeds losser waar ik vroeger dacht dat ik alleen los kon gaan met alcohol. voor xtc vond ik homos ech smerig gewoon, wou niks van ze weten, nu heb ik zoiets van; ga lekker je gang zolang je mij maar niet wilt :p zelfvertrouwen is niet superveel gestegen, was al redelijk hoog eigenlijk. Ik vind piercings best wel vet , luister veel techno ineens en ik kan echt niet tegen mensen die chagrijnig zijn. ik lach veel meer ook :p

Damn, doet me echt denken aan collega'tje van me, die had het voor eerste keer gebruikt en dagen daarna dat ik 'm sprak was die veel opgewekter, zei de hele tijd dat die zin had om te dansen enzo, haha. :p

Drugs are bad mmm'kay....

They took our jobs!

haha. Me pwo's zijn bijna op. Had in totaal nog 1 volle scoop maximize en 4-5 scoops jack3d.

Ik dacht **** it: 1 volle ronde scoop Maximze + 1 scoop Jack3d + 2 scoops Beta Al + 1 scoop creatine..

awwww yea de schoudertraining ging keihard en had dikke kannonballen niet te geloven!
Heb nog genoeg voor morgen en zondag en dan 2 weken zonder trainen met hoge reps. na de 2 weken de pwo's erin gieten en zware pr's neerzetten :)

500 eu verdiend met autotrekken :)

zonet m'n slaap-shake gehad met karnemelk... een hele nieuwe wereld ging voor me open :)

Ffs ga eens ff verontschuldigen in nachtcafé we zitten met 20man te kijken lol

Tijd kost geld, en ik kost 65 euro per uur. :trollface:

haha epic-troll. dacht wtf, als dat GetXXL is dat moet die kerel in mid-life crisis zitten hier op dbb :roflol: :roflol:
Heb geeneens gekeken :trollface: Maar was dus geen buffe knappe kerel (no homo)?

Had eigenlijk moeten kijken, en als het wel zo was moeten volhouden dat ik het was. :)

Terug
Naar boven