MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.141
Wanneer de kassaman van Colruyt mijn identiteitskaart vraagt of ik wel oud genoeg ben voor een fles rum.

Not sure of dit een grap was of ze het vanaf nu bij iedereen vragen (ben 32 btw)

Blushing Patrick Star GIF by SpongeBob SquarePants
Ik zou het zien als een compliment🤣

• #179.145
  • #179.146
Nou zo makkelijk pak ik geen kaart meer hoor

• #179.147
De zachte dwang van deze papa :)

Screenshot_20240914_230550_Messages.jpg

• #179.148
De zachte dwang van deze papa :)

Screenshot_20240914_230550_Messages.jpg
En wat nou als die dat gaat inbeelden?

Aanvullend, want ik lag er nog even over na te denken. Is je zoon onder de 10? Zoja, waarom maak je er niks leuks van? Samen de kamer opruimen, grote sterke papa ohp'd alle spullen en meubeltjes de moeder, zodat het zoontje er bij kan.

Laatst bewerkt:
  • #179.149
Ga slapen sneuneus

• #179.152
Die slaaptrackers zijn niet zo goed in het herkennen van de verschillende slaapfases volgens mij. Ik werd vanochtend wakker uit een droom, maar volgens m'n Garmin zat ik het laatste uur in lichte slaap i.p.v. REM slaap. En omdat je slaapscore mede wordt bepaald door de tijd die je in de verschillende fases hebt doorgebracht, neem ik die slaapscore wel met een korrel zout.

• #179.153
Die slaaptrackers zijn niet zo goed in het herkennen van de verschillende slaapfases volgens mij. Ik werd vanochtend wakker uit een droom, maar volgens m'n Garmin zat ik het laatste uur in lichte slaap i.p.v. REM slaap. En omdat je slaapscore mede wordt bepaald door de tijd die je in de verschillende fases hebt doorgebracht, neem ik die slaapscore wel met een korrel zout.
Klopt daar kijk ik ook niet na. Aantal uur en m’n rusthartslag vind ik wel leuk.

qua tijd zitten er ook haken en ogen aan maar goed.

• #179.154
De aantal verbrande calorieën volgens een wearable moet je ook met een korrel zout nemen.

• #179.155
Garmin is er wel ruk mee, die kon bij mij niet eens aangeven wanneer ik in slaap viel of wakker werd. Varieerde soms een half uur tot een uur. De fitbit die ik ervoor had deed dat veel nauwkeuriger.

Voor de harnas trial moest ik een watchPAT gebruiken. Die gegevens had ik destijds vergeleken met m'n fitbit. Het enige wat de fitbit niet nauwkeurig meette was de tijd in diepe slaap en rem slaap, maar wel de fases. De meeste momenten waarvan de fitbit aangaf dat ik in diepe slaap of rem was, gaf de watchPAT dat ook aan. Alleen dan duurde het een stuk korter op de fitbit.

• #179.159
Auto vd vriendin mee, “soort zoek soort”;

image.jpg

Terug
Naar boven