MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.162
Stoom boiler van m'n espressomachine is 1 maand voor de garantietermijn verlopen is gaan lekken. :) Eigenlijk een simpele fix door de sensor te verwijderen, bout in te tapen en stevig vast te draaien. Maar blijkbaar hebben veel mensen er last van bij Lelit machines en is de QC ruk, dus hoef ik geen nieuwe Lelit meer. Krijg nu m'n geld terug en koop hierna een mooie Profitec met een betere build quality.

• #179.163
Nu 2 dagen zonder pijnstillers en minder pijn. Ik ben blijven trainen met die troep maar wel met wat gas terug en voor de training uiteraard geen kortwerkende pijnstillers genomen. Morgen weer vol gas trainen.

• #179.164
Zit nu bij mijn beste kameraad die voor het eerst opa is geworden. klein wolk :heart: van een meid in me armen, dan smelt ik echt.
Ze is ook nog vernoemt naar mij(geen bully :D)

• #179.166
Kind van mn maatje vanmiddag. boefies vonden t weer geweldig.

IMG_20240915_150927_707.jpg

• #179.169
  • #179.170
  • #179.171
Bier is niet echt een onderdeel van jouw leven, of wel?
Of is jouw leven een onderdeel van bier?

:trollface:
Bier, in al zijn/haar fascinerende facetten, de (enige) verdienste van de RK kerk, is de steunpilaar van de hele mensheid en heeft ons door de Middeleeuwen gesleept (waarin we door diezelfde RKK beland waren).

• #179.173
Hoewel de kleitabletten uit het land gelegen tussen de Tigris en de Eufraat al gewaagden van tientallen recepten. Nou jij weer, @K82.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #179.175
Bier, in al zijn/haar fascinerende facetten, de (enige) verdienste van de RK kerk, is de steunpilaar van de hele mensheid en heeft ons door de Middeleeuwen gesleept (waarin we door diezelfde RKK beland waren).
Zit je hier nu de "Dark Ages"-mythe te propageren?

Dat valt me toch wat tegen.

• #179.176
Zit je hier nu de "Dark Ages"-mythe te propageren?

Dat valt me toch wat tegen.
Meer een algemene bespiegeling rond het thema 'bier' en de culturele implicaties. De lijn doortrekkend en extrapolerend, gezien het hierboven genoemde, onomstotelijk harde bewijs, pleit ik voor het invoeren van het bierdrinken alvorens het beginnen met taalonderwijs op onze lagere scholen. Het rekenen zal dan ook vanzelf volgen, op natuurlijke wijze, en aanknopend bij de hypothese van de recapitulatie van de ontogenie uit de fylogenie.

Laatst bewerkt:
  • #179.177
Meer een algemene bespiegeling rond het thema 'bier' en de culturele implicaties. De lijn doortrekkend en extrapolerend, gezien het hierboven genoemde, onomstotelijk harde bewijs, pleit ik voor het invoeren van het bierdrinken alvorens het beginnen met taalonderwijs op onze lagere scholen. Het rekenen zal dan ook vanzelf volgen, op natuurlijke wijze, en aanknopend bij de hypothese van de recapitulatie van de ontogenie uit de fylogenie.
Oh gelukkig, ik was al even bang dat ik je verkeerd begreep
:thumb:

• #179.179
Goeie opskeer wel

• #179.180
Je praat veel maar je zegt weinig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven