Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Date nu?😜Vanmorgen in het bos een ballon gevonden met een kaartje eraan.
Kaartje terug geschreven, balkon had meer dan 400 km afgelegd. Kwam uit Duitsland, van een bejaardentehuis
Ik denk dat Gertrut een hele lieve oma is .
En ik maar denken das war ein alte kamerad.Goh volgens mij is die "88" in je nickname jouw geboortejaar 😜

Waar in mexico ga je? Cabo schijnt leuk te zijn.
Cabo San Lucas idd, paar dagen mexico stad. We verblijven bij een oud kameraad van mij en mijn broer die 15 jaar geleden naar Mexico is geemigreerd met zijn Mexicaanse vrouw. Dus die kan ons een hoop hotspots laten zien.
Al die LA jeugd gaat daar veel heen. Dus van die super simpele verwaande meinden ook. Doe er mee wat je wil.Cabo San Lucas idd, paar dagen mexico stad. We verblijven bij een oud kameraad van mij en mijn broer die 15 jaar geleden naar Mexico is geemigreerd met zijn Mexicaanse vrouw. Dus die kan ons een hoop hotspots laten zien.
Iig heel erg zin in omdat ik mexico al een tijdje in de top van mijn bestemminglijstje staat. 3 weken is dan eigenlijk nog te weinig. Maar dit is wat ik volgend jaar nog kan opnemen. En mijn broer kan ook moeilijk langer vrij krijgen.
Al die LA jeugd gaat daar veel heen. Dus van die super simpele verwaande meinden ook. Doe er mee wat je wil.
Alsof groep 8 aan yoga doet, hier ging je de fout in dame!Leuke groepsles gegeven aan groep 8 van een basisschool in Breda
Achter die torta's aan jonge.