XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.962
Vanmorgen in het bos een ballon gevonden met een kaartje eraan.
Kaartje terug geschreven, balkon had meer dan 400 km afgelegd. Kwam uit Duitsland, van een bejaardentehuis :D
Ik denk dat Gertrut een hele lieve oma is .

• #179.964
IMG_3784.jpeg

Onderweg naar morgen maar morgen nog onderweg 😶‍🌫️

• #179.971
Waar in mexico ga je? Cabo schijnt leuk te zijn.
Cabo San Lucas idd, paar dagen mexico stad. We verblijven bij een oud kameraad van mij en mijn broer die 15 jaar geleden naar Mexico is geemigreerd met zijn Mexicaanse vrouw. Dus die kan ons een hoop hotspots laten zien.

Iig heel erg zin in omdat ik mexico al een tijdje in de top van mijn bestemminglijstje staat. 3 weken is dan eigenlijk nog te weinig. Maar dit is wat ik volgend jaar nog kan opnemen. En mijn broer kan ook moeilijk langer vrij krijgen.

• #179.973
Cabo San Lucas idd, paar dagen mexico stad. We verblijven bij een oud kameraad van mij en mijn broer die 15 jaar geleden naar Mexico is geemigreerd met zijn Mexicaanse vrouw. Dus die kan ons een hoop hotspots laten zien.

Iig heel erg zin in omdat ik mexico al een tijdje in de top van mijn bestemminglijstje staat. 3 weken is dan eigenlijk nog te weinig. Maar dit is wat ik volgend jaar nog kan opnemen. En mijn broer kan ook moeilijk langer vrij krijgen.
Al die LA jeugd gaat daar veel heen. Dus van die super simpele verwaande meinden ook. Doe er mee wat je wil.

• #179.977
7 bakjes kabeljauwfilet op datum 85% korting:)

• #179.978
Dit word lachen
1000004553.png

• #179.979
De wereld is klein als er 2 dubbelgangers van je zijn binnen de 15 km van mijn woonplaats.

• #179.980
Lekker baggeren op enkele 100 meter hoogte❤️
20241022_095756.jpg
20241022_095751.jpg

Terug
Naar boven