- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha moet altijd aan zo’n filmpje van mijn jongste zoon denken als ik de vrachtwagen ziet.
Welkom bij de club.
Nieuw!
Toch voor 'stylish' gegaan dus. Is dit de Venu 2 Plus?
Toch voor 'stylish' gegaan dus. Is dit de Venu 2 Plus?
Heerlijk🤣Als je om 0800 uur smorgens de Jumbo inloopt en alle vakken netjes door gemotiveerde medewerkers zijn gevuld de vorige avond🤣![]()
Ik vond het ook nooit een pretje, het moet denk ik je zitten om het prettig te vinden om voor een groep te praten.
Wat ben jij een goeie vader zegIk vond het ook nooit een pretje, het moet denk ik je zitten om het prettig te vinden om voor een groep te praten.
We proberen haat in elk geval te stimuleren in het proces om informatie op te zoeken en het op een leuke manier te presenteren. Hopelijk verlaagt dat de spanning iets.
Zo hoor ik het graag!Ik vond het ook nooit een pretje, het moet denk ik je zitten om het prettig te vinden om voor een groep te praten.
We proberen haat in elk geval te stimuleren in het proces om informatie op te zoeken en het op een leuke manier te presenteren. Hopelijk verlaagt dat de spanning iets.
Dat weet ik niet, ik doe wat ik kan en hoop dat dat uiteindelijk goed genoeg is geweest.
Vast wel. 💪Dat weet ik niet, ik doe wat ik kan en hoop dat dat uiteindelijk goed genoeg is geweest.