XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.982
Ik heb een weekje vakantie. En ik geniet er volop van. Lekker sporten, lekker eten, relaxen, beetje films kijken met oudste dochter in de avond.

En de zond schijnt!

• #179.983
6 dagen weekend😍
20241023_072854.jpg

• #179.992
Vandaag had mijn dochter haar eerste spreekbeurt, het ging wat moeizaam maar ze heeft het toch gedaan en vond het achteraf wel een beetje leuk. Dit schooljaar moet ze er nog eentje doen en ze wil daar in de herfstvakantie al mee aan de slag.

• #179.993
Brrr, spreekbeurten.

• #179.995
Ik vond het ook nooit een pretje, het moet denk ik je zitten om het prettig te vinden om voor een groep te praten.

We proberen haat in elk geval te stimuleren in het proces om informatie op te zoeken en het op een leuke manier te presenteren. Hopelijk verlaagt dat de spanning iets.

• #179.996
Ik vond het ook nooit een pretje, het moet denk ik je zitten om het prettig te vinden om voor een groep te praten.

We proberen haat in elk geval te stimuleren in het proces om informatie op te zoeken en het op een leuke manier te presenteren. Hopelijk verlaagt dat de spanning iets.
Wat ben jij een goeie vader zeg

• #179.997

Zo hoor ik het graag!

Terug
Naar boven