Dat maak ik er niet uit op.
Voorheen was je termijnbedrag niet elke maand die €150?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maak ik er niet uit op.
Ik betaal 150€ pm. En m’n adviesprijs is nu 27€. En hij blijft ook op 150 staan.Dat maak ik er niet uit op.
Ja voor november en december.Ik betaal 150€ pm. En m’n adviesprijs is nu 27€. En hij blijft ook op 150 staan.
Nee m’n maandbedrag is natuurlijk elke maand verschillend. Per jaar komt daar inderdaad een eindafrekening en krijg ik wat geld terug wat ik teveel betaald heb.Ja voor november en december.
Als je niks aanpast dan betaal je ws 246 teveel over 2024 ((150 -/- 27) x2).
Als je niks aanpast krijg je dit terug bij de eindafrekening.
(Althans volgens hun berekening nu)
Dit betekent niet dat je gedurende heel 2024 123 per maand te veel.hebt betaald
Dan doe jij de aanname dat zijn contract van januari t/m december loopt.Ja voor november en december.
Als je niks aanpast dan betaal je ws 246 teveel over 2024 ((150 -/- 27) x2).
Als je niks aanpast krijg je dit terug bij de eindafrekening.
(Althans volgens hun berekening nu)
Dit betekent niet dat je gedurende heel 2024 123 per maand te veel.hebt betaald
Maar de afgelopen maanden was je maandbetaling waarschijnlijk negatief, anders komt het advies niet uit op €27.Nee m’n maandbedrag is natuurlijk elke maand verschillend. Per jaar komt daar inderdaad een eindafrekening en krijg ik wat geld terug wat ik teveel betaald heb.
Vorige maand stond hij op 44€. Ik heb ook geen idee hoe dit werkt. Maar vond het wel el grappig zo laag.Maar de afgelopen maanden was je maandbetaling waarschijnlijk negatief, anders komt het advies niet uit op €27.
Werd jij als kind mishandeld?Dan doe jij de aanname dat zijn contract van januari t/m december loopt.
Precies, bij mij varieert het tussen de €13 en €90, en volgens mij heeft Thuggy meer panelen
8Precies, bij mij varieert het tussen de €13 en €90, en volgens mij heeft Thuggy meer panelen
😏 ja die aanname deed ik inderdaad, ik gebruikt dit mede om mijn rekenvoorbeeld wat makkelijker te maken... Je begrijpt m'n punt toch? Uiteindelijk loopt je termijn 12 maanden per keer. Als je wilt dat ik het aanpas laat het dan weten, dan vraag ik even aan @ThaWasteland of hij zijn begindatum van de nieuwe periode even geeft....Dan doe jij de aanname dat zijn contract van januari t/m december loopt.
Volgens de norm van Hell zou ik zeggen van wel.
Gelukkig maar.
Zou je het die ouders echt kwalijk kunnen nemen?