Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.081
Oké dit is wel grappig 🤷‍♂️
IMG_8096.png
Wat is daar grappig aan dan🤣 die muts die tot aan je schouders reikt?!😋

• #180.087
IMG_20241101_223400553.jpg

• #180.091
  • #180.092
Je hebt nu in 4 of 5 verschillende topics je filmpje gepost. Hou het even centraal alsjeblieft! Gaat lekker! Goed bezig! Stop maar eens langer dan een week met wiet en door!! Gas erop! Fijne zondag! Jow Jow!

Ojaaaaaaah ik ga lekker verse broodjes halen en dat is mijn mooiste moment van de dag vandaag tot nu toe!
Zo is hij.

• #180.093
Je hebt nu in 4 of 5 verschillende topics je filmpje gepost. Hou het even centraal alsjeblieft! Gaat lekker! Goed bezig! Stop maar eens langer dan een week met wiet en door!! Gas erop! Fijne zondag! Jow Jow!

Ojaaaaaaah ik ga lekker verse broodjes halen en dat is mijn mooiste moment van de dag vandaag tot nu toe!
Broodje voor mij Dad?

• Heart
Waarderingen: GruX
  • #180.095

Yo thx geniet van je broodjes! Ik ga nu tonijn halen in 3 minuten. Ik kan niet wachten. :flexbiceps:

• #180.099
Ik ben ook een beetje aan het zonnen in de tuin met wat pullups en leg reg raises

Terug
Naar boven