- Waardering
- 7.542
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Wat is daar grappig aan dan🤣 die muts die tot aan je schouders reikt?!😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is daar grappig aan dan🤣 die muts die tot aan je schouders reikt?!😋
Wilde wat zeggen, maar LAMAAA😇Wat is daar grappig aan dan🤣 die muts die tot aan je schouders reikt?!😋
LAMA🤣 nee mr Alpaca voor jou😋
M’n kat is er niet blij mee. En ze overweegt stappen te nemen.
klagen kan bij @bodybuilding.nl 😋M’n kat is er niet blij mee. En ze overweegt stappen te nemen.
Gaat hij weer lopen janken
Zo is ie
Zo is hij.Je hebt nu in 4 of 5 verschillende topics je filmpje gepost. Hou het even centraal alsjeblieft! Gaat lekker! Goed bezig! Stop maar eens langer dan een week met wiet en door!! Gas erop! Fijne zondag! Jow Jow!
Ojaaaaaaah ik ga lekker verse broodjes halen en dat is mijn mooiste moment van de dag vandaag tot nu toe!
Broodje voor mij Dad?Je hebt nu in 4 of 5 verschillende topics je filmpje gepost. Hou het even centraal alsjeblieft! Gaat lekker! Goed bezig! Stop maar eens langer dan een week met wiet en door!! Gas erop! Fijne zondag! Jow Jow!
Ojaaaaaaah ik ga lekker verse broodjes halen en dat is mijn mooiste moment van de dag vandaag tot nu toe!
Yo thx geniet van je broodjes! Ik ga nu tonijn halen in 3 minuten. Ik kan niet wachten.Je hebt nu in 4 of 5 verschillende topics je filmpje gepost. Hou het even centraal alsjeblieft! Gaat lekker! Goed bezig! Stop maar eens langer dan een week met wiet en door!! Gas erop! Fijne zondag! Jow Jow!

Wat een goed idee, ik ga dat ook maar even doen ☺️45 minuten wandelen in het heerlijke ochtendzonnetje en de beestjes in het dierenpark.
Ik zie geen zon? Het is koud