GVW
Cool Novice
- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke basic fit is dat? Dat vraag ik voor een vriend. p.s. ik hou mezelf graag te vriend.Vandaag in de gym bezig met mijn laatste borst oefening, komt er een meid rond de 27 klein opgespoten ect. Vraagt aan mij mag ik je borst voelen? Uit het niets ik stond er heel ongemakkelijk bij en heb uiteindelijk nee gezegd en ze liep door 🤣
Welkom bij de Basic-Fit !
Kan wel zeggen maar dan weten mensen welke stad ik woon en dat hou ik liever een beetje privé, DM me maarWelke basic fit is dat? Dat vraag ik voor een vriend. p.s. ik hou mezelf graag te vriend.
En je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo?Kan wel zeggen maar dan weten mensen welke stad ik woon en dat hou ik liever een beetje privé, DM me maar
Haha, hoeft niet per se hoor, privacy is je goed recht!Kan wel zeggen maar dan weten mensen welke stad ik woon en dat hou ik liever een beetje privé, DM me maar
GezelligEn je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo
En je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo?
Of dat we je tuintje vernielen?
Of dat we je gaan stalken door briefjes in je brievenbus te stoppen?
Of....?
Of....?
Sorry ik draaf een beetje door, gebeurt nog al eens.
En door!
Lekker gebakken eieren met m&m's ofzo
Mij te ongezond die eieren 🫣
Geen ervaring met zo'n machine. Ik gebruikte vroeger de Smith wel eens als leg press, gewoon ter variatie. Maar zowel zwaar als diep is daarmee een stuk lastiger: op een bankje ben je minder stabiel en op de grond kan je de knieën niet goed kwijt als je zaktGevoelsmatig is de ROM hier vrij kort, is dit enigszins een zinvolle vervanger voor de reguliere leg press. Heb ook niet het idee dat ik hier meer quads aanpak dan de standaard leg press waar je voeten laag zet
Andere hier ervaringen mee?
![]()
Ben benieuwd wat we dan zouden eten.
En je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo?
Of dat we je tuintje vernielen?
Of dat we je gaan stalken door briefjes in je brievenbus te stoppen?
Of....?
Of....?
Sorry ik draaf een beetje door, gebeurt nog al eens.
En door!
Vast niet veel ivm onze parttimer 🫣Ben benieuwd wat we dan zouden eten.
@Seth_Fit stel dat we met tachtig man en vrouw bij jou voor de deur staan om mee te eten, wat zouden we dan gaan eten?
Heerlijk om die combinatie te zien verschijnen, eieren met m&m's.
Dit kun je ook op twee manieren opvatten.Ja omdat je een gestoorde reden nodig hebt om je woonplaats privé te willen houden op een openbaar forum 🤔
Mag ik wel je borst voelen? Voor wetenschap 🤨Vandaag in de gym bezig met mijn laatste borst oefening, komt er een meid rond de 27 klein opgespoten ect. Vraagt aan mij mag ik je borst voelen? Uit het niets ik stond er heel ongemakkelijk bij en heb uiteindelijk nee gezegd en ze liep door 🤣
Welkom bij de Basic-Fit !
Hoe erg verveel jij je?Ben benieuwd wat we dan zouden eten.
@Seth_Fit stel dat we met tachtig man en vrouw bij jou voor de deur staan om mee te eten, wat zouden we dan gaan eten?

Nou ja sorry hoor ik denk gewoon aan eten en ik heb behoorlijk wat fantasie en dit zet ik dan graag om in een openbaar te delen suggestie om bij iemand te kunnen gaan eten, met zijn allen.
Ja ik ben aan het werk, dus tot 1700 heb ik tijd zat!Nou ja sorry hoor ik denk gewoon aan eten en ik heb behoorlijk wat fantasie en dit zet ik dan graag om in een openbaar te delen suggestie om bij iemand te kunnen gaan eten, met zijn allen.
Blijkbaar heb jij ook redelijk wat tijd over, niet?![]()

Eiwit rijke maaltijd maar ik ben wel een autist en ik weeg mijn eigen eten af en benoem dat ookBen benieuwd wat we dan zouden eten.
50 euro half uur