AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.201
Na lang wachten trainings- en eetschema ontvangen van PT. Woensdag starten voor 3-maand.💪

• #180.202
Vandaag in de gym bezig met mijn laatste borst oefening, komt er een meid rond de 27 klein opgespoten ect. Vraagt aan mij mag ik je borst voelen? Uit het niets ik stond er heel ongemakkelijk bij en heb uiteindelijk nee gezegd en ze liep door 🤣

Welkom bij de Basic-Fit !

• #180.203
Vandaag in de gym bezig met mijn laatste borst oefening, komt er een meid rond de 27 klein opgespoten ect. Vraagt aan mij mag ik je borst voelen? Uit het niets ik stond er heel ongemakkelijk bij en heb uiteindelijk nee gezegd en ze liep door 🤣

Welke basic fit is dat? Dat vraag ik voor een vriend. p.s. ik hou mezelf graag te vriend.

• #180.205
Kan wel zeggen maar dan weten mensen welke stad ik woon en dat hou ik liever een beetje privé, DM me maar
En je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo?

Of dat we je tuintje vernielen?

Of dat we je gaan stalken door briefjes in je brievenbus te stoppen?

Of....?

Of....?

Sorry ik draaf een beetje door, gebeurt nog al eens.

En door!

• #180.208
En je bent natuurlijk bang dat we dan massaal bij jou aan de deur komen om bij jou te gaan eten ofzo?

Of....?

Of....?

En door!
Question Mark What GIF by MOODMAN

• #180.211
Gevoelsmatig is de ROM hier vrij kort, is dit enigszins een zinvolle vervanger voor de reguliere leg press. Heb ook niet het idee dat ik hier meer quads aanpak dan de standaard leg press waar je voeten laag zet
Andere hier ervaringen mee?

IMG_8228.jpeg
Geen ervaring met zo'n machine. Ik gebruikte vroeger de Smith wel eens als leg press, gewoon ter variatie. Maar zowel zwaar als diep is daarmee een stuk lastiger: op een bankje ben je minder stabiel en op de grond kan je de knieën niet goed kwijt als je zakt

• Like
Waarderingen: AK
  • #180.213

Of....?

Of....?

En door!

Ja omdat je een gestoorde reden nodig hebt om je woonplaats privé te willen houden op een openbaar forum 🤔

• #180.215
  • #180.216

Mag ik wel je borst voelen? Voor wetenschap 🤨

• Haha
Waarderingen: K82
  • #180.218
Nou ja sorry hoor ik denk gewoon aan eten en ik heb behoorlijk wat fantasie en dit zet ik dan graag om in een openbaar te delen suggestie om bij iemand te kunnen gaan eten, met zijn allen.

Blijkbaar heb jij ook redelijk wat tijd over, niet? :thumb:

• #180.219
Nou ja sorry hoor ik denk gewoon aan eten en ik heb behoorlijk wat fantasie en dit zet ik dan graag om in een openbaar te delen suggestie om bij iemand te kunnen gaan eten, met zijn allen.

Blijkbaar heb jij ook redelijk wat tijd over, niet? :thumb:
Ja ik ben aan het werk, dus tot 1700 heb ik tijd zat!

:trollface:

• #180.220
Terug
Naar boven