- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Het word dus niks omdat je te jong bent, maar alsnog maakte dat je dag goed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga nu weg naar broskies en dan uit.
Fuarrrk vanmiddag in me tong gebeten hopen dat ik maar geen chickie fix vanavond.
Peace
Ik ga nu weg naar broskies en dan uit.
Fuarrrk vanmiddag in me tong gebeten hopen dat ik maar geen chickie fix vanavond.
Peace
Wel jammer dat Jarno matig presteerde, maar snap dat hij, vooral met de truckpull, huiverig is om zijn benen weer te blesseren. Klein schoonheidsfoutje bij de ... and drag. De ketting die hij net iets te vroeg los liet waardoor hij net 2 seconde later eindigde. Jammer, maar wel groot respect naar dit beest! Geniet er echt van om hem zo vol adrealine naar de start te zien lopen met dat geschreeuw erbij enzo, echt machtig.Heb stukje gezien idd, wel grappig om Jarno Harms weer te zien (in vergelijking met 5jaar geleden)
Wel jammer dat Jarno matig presteerde, maar snap dat hij, vooral met de truckpull, huiverig is om zijn benen weer te blesseren. Klein schoonheidsfoutje bij de ... and drag. De ketting die hij net iets te vroeg los liet waardoor hij net 2 seconde later eindigde. Jammer, maar wel groot respect naar dit beest! Geniet er echt van om hem zo vol adrealine naar de start te zien lopen met dat geschreeuw erbij enzo, echt machtig.
Dat is Ervin Katona, had in deze aflevering kort haar...waar ga je ergens? ik ga zo ook uit in me bed
---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 21:00 ----------
ja die kale vindt ik nog steeds zo bruut eruit zien; die gast met GOT MILK tshirt, hij ziet er zo fcking bruut uit en presteert ook lekker, die kale uit slowakije ofzo
Machtig beest ja!Bish die met me wil komt niet nu vrijstelling om iets anders te pakken ??