AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Fuarkkkk vandaag 7:30 opgestaan, net klaar met eten en rond 9:15 ff rug trainen + cardio!! Die hard op zondag wooooooo

eerste wat ik aan zet in de ochtend krijg ik oppeens een of andere cartoon network met een alien serie of zo xD was grappig :P

ja formule 1 dat is pas leuk -.-

Nja, ik ga ff pwo crea en beetje beta alanine pakken, hele huis is al wakker dus kan ff motivatiemuziek draaien. Buren zijn toch vroeg wakker dus ja, trillllllllllllllllllllllllll

:roflol:

Booooob the builduuuuh

nee niet die muziek u mad?

Heerlijke avond gehad :) Lange tijd niet zo genoten van een avondje stappen :):

Was wel mooi gister tijdens uitgaan, zon vriend had vandaag getraind dus die was vandaag weer focking macho aan t doen. Kom vechten, ik heb zin om te vechten, ah ik vandaag getraind ect. ect. Maar hij is wel de enige van mn groepje die de wingman is :)

Kwam er ook nog zon super vage dude(ecto as hell) en die had een nieuwe move:
Je hebt 2 armen, breng je rechterarm naar linkerschouder en tergelijker tijd je linkerarm naar rechterschouder (dus een kruis) en tik beide schouders aan. Dan tik je vervolgens met je linkerarm je linkerschouder aan en je rechterarm je rechterschouder aan ( ook te gelijk = stap 2 ) daarna deed iestap 3: beide armen naar linkerboven wijzen en dan naar rechtsboven.

hahahahha zo grappig, en je moet serieus kijken alsof je weet maar je mee bezig bent

Dus wij gingen allemaal na doen, stonden we die super domme dans te doen. Maar opgeven moment was het eigenlijk best wel chill, een beetje zyzz style lijkt t op.
En ik lachte me echt stuk, iedereen deed de move en dan tergelijkertijd serieus kijken.

T lijkt netalsof je een nieuwe dance hebt neergezet die niemand kent

dat ik een grote brede n*ger 300 kilo zag deadliften en daarna ze pokemon handoekje pakte om ze hoofd af te vegen. :P

lol Klinkt gay

@ arydan . dat is naar wie gericht?

want al zeg je da ttege die n*ger ik weet zeker dat ie pikachu op je afstuurd

Was wel mooi gister tijdens uitgaan, zon vriend had vandaag getraind dus die was vandaag weer focking macho aan t doen. Kom vechten, ik heb zin om te vechten, ah ik vandaag getraind ect. ect. Maar hij is wel de enige van mn groepje die de wingman is :)

Je hebt 2 armen, breng je rechterarm naar linkerschouder en tergelijker tijd je linkerarm naar rechterschouder (dus een kruis) en tik beide schouders aan. Dan tik je vervolgens met je linkerarm je linkerschouder aan en je rechterarm je rechterschouder aan ( ook te gelijk = stap 2 ) daarna deed iestap 3: beide armen naar linkerboven wijzen en dan naar rechtsboven.

hahahahha zo grappig, en je moet serieus kijken alsof je weet maar je mee bezig bent

Dus wij gingen allemaal na doen, stonden we die super domme dans te doen. Maar opgeven moment was het eigenlijk best wel chill, een beetje zyzz style lijkt t op.
En ik lachte me echt stuk, iedereen deed de move en dan tergelijkertijd serieus kijken.

Ik snap er helemaal geen k*t van maar het klinkt wel vet:cool:.

Triest... ga wijven scoren man.. ipv domme dans moves..

Idd jordy met wat voor loser club ga jij uit dan

hee,

als er geen wijven zijn moet je wat doen tegen verveling. En bishes vinden sowiso dansen jongens chiller dan jongens die alleen een beetje stil staan

klopt, maar je moet ook niet naar een gay bar gaan... kom gewoon eens hier stappen! Jailbait all the way ..

Terug
Naar boven