ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Daarom lig ik ook vaakDaarnaast zou langdurig stilstaan slechter zijn dan zitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom lig ik ook vaakDaarnaast zou langdurig stilstaan slechter zijn dan zitten.
Fasted cardio lijkt me beter in jouw geval rond dat tijdstip. Maar respect!Ook jaren gedaan, vanaf t voorjaar fasted cardio. In wedstrijdvoorbereiding zelfs om 05h00 opstaan voor m'n dagshift en dan 45 min buiten lopen. Kan me nu ff niet meer voorstellen, slaap vaak veel te lekker
Thx, ben een adhd randgeval en dat maakt t makkelijker denk ikFasted cardio lijkt me beter in jouw geval rond dat tijdstip. Maar respect!
Toch niet oud bruin.
nee fles la chouffe die een jaar in de kleder heeft liggen gisten
Hij ook niet je moet gewoon een levendige verbeelding hebben en een grote mond.
Het ziet er geweldig uit!Erg veel sneeuw de afgelopen paar dagen. De sneeuw die van het dak komt is ongeveer 2 meter hoog inmiddels.
![]()
Gisterenavond is de sneeuwschuiver langs geweest. Niets meer van te zien.
![]()
Smorgens minstens 20 minuten de auto en er omheen vrij maken. Na me werk alles weer wegschuiven anders kan ik de auto niet omdraaien.
![]()
En de veul sneeuw in het vooruitzicht aankomende tijd😍
Afspraak staan voor een nieuwe tattoo bij de enige echte steen.
kijk: https://youtu.be/Q91somOq8-Q?si=Kp37jhETkqTYesAv
Ja laat hem zijn graffiti tag over mn hele onderarm heen zetten.
WaaromJa laat hem zijn graffiti tag over mn hele onderarm heen zetten.
![]()
Omdat steen de vetste rapper is van nederland zeg ik dan altijd.
Ok goeie redenOmdat steen de vetste rapper is van nederland zeg ik dan altijd.
Ja wat wil je horen. Is geen antwoord op aarde die jou dit gaat laten begrijpen.