MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #180.922
Ouders van het jaar:

IMG_0440.jpeg

• #180.926
🤣 dat beloofd wat...

Die zoon van ons was 4 toen hij met z'n krokodillensloffen nog aan riep dat hij naar de Mc Donald ging en wegfietste.

Wij als gekken zoeken en we stonden op het punt om de politie te bellen toen we werden gebeld door m'n schoonouders dat hij daar voor de deur stond 🙈

• #180.928
🤣 dat beloofd wat...

Die zoon van ons was 4 toen hij met z'n krokodillensloffen nog aan riep dat hij naar de Mc Donald ging en wegfietste.

Wij als gekken zoeken en we stonden op het punt om de politie te bellen toen we werden gebeld door m'n schoonouders dat hij daar voor de deur stond 🙈
Je bent niet toevallig familie van @AK?

• #180.929
In een week;

- Uitgenodigd voor een sollicitatie voor een baan die me erg leuk lijkt (vindt pas januari plaats)
- Geslaagd voor m'n motorrijbewijs
- Nieuwe warmtepompdroger en (gebruikte) vrieskast gescoord wat het leven een stuk aangenamer maakt.
- Onder de 107kg gedoken, wat ik woog toen ik nog in de puberteit zat.

• #180.934
  • #180.935
Nee ook geen sketch dat zie ik wel daar dan. Moet gewoon er uit zien alsof hij een tag gooit op een muur ofzo. Heeft die man als duizende keren gedaan. Plus moet uniek zijn dus ga het zien.staat pas sinds gister vast ook die afspraak.
Welke plek ga het zetten

• #180.937
Er is een generatiepact regeling bedongen. Iedereen die meer dan 20 jaar ploegendienst met nachtdienst heeft gewerkt mag binnenkort 83,3% werken voor 90% loon met 100% pensioen opbouw. Ik werk nu al 8,5 jaar 85% voor 85% loon, de eerste 6 jaar met 100% pensioen en de laaste 2,5 jaar met 85% pensioen. Ook worden er straks minder vrije dagen gekort, binnenkort dus bijna 6 dagen per jaar minder werken, 5% meer salaris en aan het einde van mijn dienstverband heb ik amper minder pensioen opgebouwd.

• #180.938
Ik las in de uitgebreide uitleg dat men er voorlopig maximaal 5 jaar gebruik van kan maken. Voor mij niet echt van belang want ik ga er sowieso op vooruit en tegen die tijd wilde ik ook weer eens kijken hoe en hoeveel ik wilde gaan werken omdat de jongste dan hopelijk naar de middelbare school gaat.

• #180.939
Ik las in de uitgebreide uitleg dat men er voorlopig maximaal 5 jaar gebruik van kan maken. Voor mij niet echt van belang want ik ga er sowieso op vooruit en tegen die tijd wilde ik ook weer eens kijken hoe en hoeveel ik wilde gaan werken omdat de jongste dan hopelijk naar de middelbare school gaat.
Het hoeft er niet slechter op te worden als ze het na 5 jaar herzien

• #180.940
Onderdeel is niet voorradig, dus reparatie voor Kerst zit er niet. En 26 december gaan we met de auto op vakantie naar Duitsland. Ik dacht dat de voorwaarden ban mijn reisverzekering was dat ik ook ik een dergelijk geval recht had op vervangend vervoer, blijkbaar niet. Maar bij dezelfde partij heb ik ook mijn auto verzekerd na wat overleg aan gene zijde konden ze toch vervoer regelen van 24 december tot 3 januari. Ik blij, word ik later gebeld door een autobedrijf dat ok vandaag nog een auto kan ophalen en dat die op 24 december weer ingeleverd moet worden. :headbang:
Morgen kan ik een Skoda Scala ophalen die we t/m 3 januari mogen gebruiken.

Terug
Naar boven