Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.753
Als het maar zelf mooi vindJa wat wil je horen. Is geen antwoord op aarde die jou dit gaat laten begrijpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het maar zelf mooi vindJa wat wil je horen. Is geen antwoord op aarde die jou dit gaat laten begrijpen.
Als je niks te melden hebt doe het dan ook niet.
Jeetje rustig
Ach jochie toch.
🤣 dat beloofd wat...
Ik zou dan wel een trotse papa zijn, mac donalds is ❤️Die zoon van ons was 4 toen hij met z'n krokodillensloffen nog aan riep dat hij naar de Mc Donald ging en wegfietste.
Je bent niet toevallig familie van @AK?🤣 dat beloofd wat...
Die zoon van ons was 4 toen hij met z'n krokodillensloffen nog aan riep dat hij naar de Mc Donald ging en wegfietste.
Wij als gekken zoeken en we stonden op het punt om de politie te bellen toen we werden gebeld door m'n schoonouders dat hij daar voor de deur stond 🙈
Steen is fantastisch. Ik luister vrijwel dagelijks 'Bloedspetters'.Omdat steen de vetste rapper is van nederland zeg ik dan altijd.
Ik denk het niet aangezien ik vegetariër ben 😉
Ja echt top. Was op mijn 13 meteen verkocht ken haast elk nummer uit mijn hoofd.Steen is fantastisch. Ik luister vrijwel dagelijks 'Bloedspetters'.
Heb je een foto van je tattoo
Steen is fantastisch. Ik luister vrijwel dagelijks 'Bloedspetters'.
Nee ook geen sketch dat zie ik wel daar dan. Moet gewoon er uit zien alsof hij een tag gooit op een muur ofzo. Heeft die man als duizende keren gedaan. Plus moet uniek zijn dus ga het zien.staat pas sinds gister vast ook die afspraak.
Welke plek ga het zettenNee ook geen sketch dat zie ik wel daar dan. Moet gewoon er uit zien alsof hij een tag gooit op een muur ofzo. Heeft die man als duizende keren gedaan. Plus moet uniek zijn dus ga het zien.staat pas sinds gister vast ook die afspraak.
Hele onderarm links of rechts beslis ik daar wel.
Het hoeft er niet slechter op te worden als ze het na 5 jaar herzienIk las in de uitgebreide uitleg dat men er voorlopig maximaal 5 jaar gebruik van kan maken. Voor mij niet echt van belang want ik ga er sowieso op vooruit en tegen die tijd wilde ik ook weer eens kijken hoe en hoeveel ik wilde gaan werken omdat de jongste dan hopelijk naar de middelbare school gaat.
Morgen kan ik een Skoda Scala ophalen die we t/m 3 januari mogen gebruiken.Onderdeel is niet voorradig, dus reparatie voor Kerst zit er niet. En 26 december gaan we met de auto op vakantie naar Duitsland. Ik dacht dat de voorwaarden ban mijn reisverzekering was dat ik ook ik een dergelijk geval recht had op vervangend vervoer, blijkbaar niet. Maar bij dezelfde partij heb ik ook mijn auto verzekerd na wat overleg aan gene zijde konden ze toch vervoer regelen van 24 december tot 3 januari. Ik blij, word ik later gebeld door een autobedrijf dat ok vandaag nog een auto kan ophalen en dat die op 24 december weer ingeleverd moet worden.![]()