XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zo doette da! met je blije b**kes!

hee,

als er geen wijven zijn moet je wat doen tegen verveling. En bishes vinden sowiso dansen jongens chiller dan jongens die alleen een beetje stil staan

ga eens trainen dan kan je zyzz dance doen in tanktop. Ik heb volgende week klassenfoto, zit echt te twijfelen om een tanktop aan te trekken die net bij me tepels valt lol. Rest v/d dag wel blousje erover heen, hmmmm zit echt te denken zal i khet doen of niet.

ga eens trainen dan kan je zyzz dance doen in tanktop. Ik heb volgende week klassenfoto, zit echt te twijfelen om een tanktop aan te trekken die net bij me tepels valt lol. Rest v/d dag wel blousje erover heen, hmmmm zit echt te denken zal i khet doen of niet.

p*ssy, je doet het toch niet :)

Denk dat ik geld ga vragen, ik zeg ik doe tanktop aan als ik van jullie allemaal een euro krijg.
dan heb ik 25euro om whey te halen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als sneeuwwitje gaan kan ook, maar dat wordt 'm niet denk ik

edit:

negerwitje / sneeuwneger

:trollface:

Wejoh, best trots op m'n nichtje

lol nieuwe dagcafé

out before final kaarrttttt

OT:

best koud verpest mijn dag

:trollface:

Rijst ben je nog beetje bruin ??

same here verkeerde topic uhmm.

wat mijn dag nog beter maakt is dat ik zometeen flink ga chinezen.

vraag me af of dat eingelijk best slecht is voor je want ik vreet alleen vlees uit die bakken. maar is dat welg oed vlees omdat het vornamelijk piggies en cows zijn

Terug
Naar boven