- Waardering
- 10.734
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meteen voor 9 weken aan baklava naar binnen toe schuiven?9 weken lang niet gecheat, alleen thee en water, en me meals, maar zondag is er een verloving dus beetje lekkers gaan eten.
Veelste zoet dat manMeteen voor 9 weken aan baklava naar binnen toe schuiven?
ben meer van de grillDe Ramadan begint het komende weekend.Ha f**k heb ik dit jaar de ramadan gemist, normaal doe ik altijd een paar daagjes mee voor de lol, ben wel pro vasten, dan maar enkel suikerfeest dit jaar![]()
Zijn er ook mensen tegen vasten dan?Ha f**k heb ik dit jaar de ramadan gemist, normaal doe ik altijd een paar daagjes mee voor de lol, ben wel pro vasten, dan maar enkel suikerfeest dit jaar![]()
Ow had me even van maand vergist

www.instagram.com
Lekker man.7x pause rep 140kg bench
3x pause rep 150kg bench
1x pause rep 160kg bench 2e rep fail.
Leuke chestday gister gehad
Vast wel.
Ja lekker toch die opgefokte eikels die eigenlijk niet kunnen rijden. Of hun in theedoeken gehulde snollen die lekker links gaan rijden met de zelfde snelheid als de rechter baan. Zich totaal onbewust van hun omgeving.Oh fijn ramadan, weer hele lieve mokros op de snelweg in hun mooi volkswagen polos!
Korte lontjes, lange tenen, weinig verstand. De perfecte combinatieOh fijn ramadan, weer hele lieve mokros op de snelweg in hun mooi volkswagen polos!
GenoteerdIedereen weer rekening houden met de lage bloedsuikers. Politie weer naar de iftar. Wat een feest.
Prima
Jij bent overduidelijk klaar voor het front. https://ildu.com.ua/ Mocht je geld nodig hebben voor de reis wil ik wel bijdragen.Vorig jaar ongeveer zelfde tijd een kleine overbelasting blessure bij dippen plus 20kg.
Vandaag 2x6 hh met 22,5 kg op iets lichter gewicht en met goede diepte / vorm.