XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.923
Gefeliciteerd @Bokito. Niet verkeerd. Prijzen in de randstad zijn wel enorm.

• #181.926
Niet uiterlijk, dan wordt meestal dun bedoeld. Bij dun wordt ook vaak gedacht: goed uithoudingsvermogen, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk het geval.

Bij 'fit' denk ik aan iemand die bv makkelijk een 10km loopt in 45 minuten.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #181.927
Niet uiterlijk, dan wordt meestal dun bedoeld. Bij dun wordt ook vaak gedacht: goed uithoudingsvermogen, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk het geval.

En als je dan al @Sanca Saxon 's trainingsfilmpjes bekijkt denk je niet dat hij fitter is dan de gemiddelde 23 jarige?

• #181.928
Vandaag een passat gekocht en nog maar 5 keer de grap gehoord van of ik vader werd.
Valt me alles mee opzich maar begint wel vervelend te worden.

• #181.929
  • #181.932

In het geval van een man, bij een vrouw wat (bv 25%) langzamer.

• #181.936
Later. De TT is de koppaking zo lek als een zeef en vind het niet waard om hem te laten maken. Had in 4 keer amsterdam op en neer 1 liter olie op gestookt. En de audi die ik wil is me op het moment net iets te duur. Dus nu goedkoop passatje gehaald en nog even door sparen.

Passat was maar 1500 met jaar apk. Stond er eigenlijk voor 2600 op maar ben echt een t*ring lijer met auto's kopen.

• #181.937
Later. De TT is de koppaking zo lek als een zeef en vind het niet waard om hem te laten maken. Had in 4 keer amsterdam op en neer 1 liter olie op gestookt. En de audi die ik wil is me op het moment net iets te duur. Dus nu goedkoop passatje gehaald en nog even door sparen.

Passat was maar 1500 met jaar apk. Stond er eigenlijk voor 2600 op maar ben echt een t*ring lijer met auto's kopen.
Voor zulk geld is er geen buil aan te vallen, inderdaad. Goed!

• #181.940
20250228_124015.jpg

1e terrasdag van het jaar is een feit.

Terug
Naar boven