- Waardering
- 15.914
Dankje!Succes met de verkoop. Die is vast snel weg! Ook al iets anders terug gekocht?

Yes:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje!Succes met de verkoop. Die is vast snel weg! Ook al iets anders terug gekocht?

Mooie woning 👌 daar kunnen jullie de aankomende 25 jaar wel vertoeven.
Bedankt! En dat valt niet te ontkennen inderdaad, bizar duur allemaal maar daar doe je niks aan helaas.Gefeliciteerd @Bokito. Niet verkeerd. Prijzen in de randstad zijn wel enorm.
Mooie woning😄😄
Niet uiterlijk, dan wordt meestal dun bedoeld. Bij dun wordt ook vaak gedacht: goed uithoudingsvermogen, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk het geval.
En als je dan al @Sanca Saxon 's trainingsfilmpjes bekijkt denk je niet dat hij fitter is dan de gemiddelde 23 jarige?Niet uiterlijk, dan wordt meestal dun bedoeld. Bij dun wordt ook vaak gedacht: goed uithoudingsvermogen, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk het geval.
Bij 'fit' denk ik aan iemand die bv makkelijk een 10km loopt in 45 minuten.
Dat wordt vooral buiten het forum gewaardeerdEn als je dan al @Sanca Saxon 's trainingsfilmpjes bekijkt denk je niet dat hij fitter is dan de gemiddelde 23 jarige?

En wordt het een jongen of meisje?Vandaag een passat gekocht en nog maar 5 keer de grap gehoord van of ik vader werd.
Valt me alles mee opzich maar begint wel vervelend te worden.

Kon ook niemand anders wezen.
In het geval van een man, bij een vrouw wat (bv 25%) langzamer.Niet uiterlijk, dan wordt meestal dun bedoeld. Bij dun wordt ook vaak gedacht: goed uithoudingsvermogen, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk het geval.
Bij 'fit' denk ik aan iemand die bv makkelijk een 10km loopt in 45 minuten.
Zo ben ik.
Waarom ?In het geval van een man, bij een vrouw wat (bv 25%) langzamer.
Toch maar niet een Audi?Vandaag een passat gekocht en nog maar 5 keer de grap gehoord van of ik vader werd.
Valt me alles mee opzich maar begint wel vervelend te worden.
Later. De TT is de koppaking zo lek als een zeef en vind het niet waard om hem te laten maken. Had in 4 keer amsterdam op en neer 1 liter olie op gestookt. En de audi die ik wil is me op het moment net iets te duur. Dus nu goedkoop passatje gehaald en nog even door sparen.
Voor zulk geld is er geen buil aan te vallen, inderdaad. Goed!Later. De TT is de koppaking zo lek als een zeef en vind het niet waard om hem te laten maken. Had in 4 keer amsterdam op en neer 1 liter olie op gestookt. En de audi die ik wil is me op het moment net iets te duur. Dus nu goedkoop passatje gehaald en nog even door sparen.
Passat was maar 1500 met jaar apk. Stond er eigenlijk voor 2600 op maar ben echt een t*ring lijer met auto's kopen.
Ja inderdaad. koppakking voor mijn TT zou al 1400 kosten. Die TT brengt gok ik nog wel in onderdelen richting de 1000 op en dan nog voor 150 naar de sloop.Voor zulk geld is er geen buil aan te vallen, inderdaad. Goed!
Probeerde 15% te typen.