Zo goedkoop ben ik ook weer niet. Verzin eerst maar iets beter.Zoek maar alvast een leuke film uit, ik ben onderweg 😊
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo goedkoop ben ik ook weer niet. Verzin eerst maar iets beter.Zoek maar alvast een leuke film uit, ik ben onderweg 😊
100ml G met poppers?Zo goedkoop ben ik ook weer niet. Verzin eerst maar iets beter.
Stripje cenforce 200 niet vergeten he.
Ken ik niet.
p**mel pillen. Voor dikke schwanz.
Je komt als geroepen bb.
Op de tv kan je gewoon apps zoals Netflix enzo installeren toch? Werkt beter dan een chromecast.
(edge)
Ga je je power level laten zien?Maandag begint de themamaand “klimaat en weer” op de school van mijn kinderen.![]()
Vind het wel bizar hoe de jeugd geïndoctrineerd wordt met verhalen over het vergaan van de wereld.Maandag begint de themamaand “klimaat en weer” op de school van mijn kinderen.![]()
Ik weet niet wat er geleerd zal worden.Vind het wel bizar hoe de jeugd geïndoctrineerd wordt met verhalen over het vergaan van de wereld.
Ik zag een stukje op tv over zo'n lesprogramma, ik vind het te woke, te overdreven.
Zie ik van die fusten voor het brouwen van bier?
Die zie jij.
Waar is mijn uitnodiging!!?
Het is idd een bierbrouwerij.