MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ubergeile smsjes de hele dag al
ff fappen brb

.

Was ****t up man, laatste setje ging ik tot 100% failure, ik haal altijd alles eruit wat erin zit bij been training, toen ik laatste rep perste kreeg ik ff een feelgooood moment, daarna gelijk naar de wc gegaan en er zat een halve zaadlozing in me boxer wtf.. mind = blown

Thnx Primo Victoria voor werkende serial

Was ****t up man, laatste setje ging ik tot 100% failure, ik haal altijd alles eruit wat erin zit bij been training, toen ik laatste rep perste kreeg ik ff een feelgooood moment, daarna gelijk naar de wc gegaan en er zat een halve zaadlozing in me boxer wtf.. mind = blown

Oh my GAY :| WTF ..

not sure if srs ?

Heb er alle begrip voor, maar dat maakt je wel sick..:)

net Nyan cat: Lost in space ontdekt, gratis app voor iphone :D

2 "klaag" berichten gehad over de facebook link die ik geplaatst had in kiddows topic... die naar ieders eigen facebook pagina linkt!

"dat ben ik niet blablabla, doe wat meer research, kan dit nu niet gebruiken"

:D
Strong fail is strong nu dat de link zelfs verwijderd is door mods!!!

maak je niet druk, daar is een compressor voor!

soms is het leven echt mega! heerlijk!

oh en kik deze knoeperd is!
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
;)

2 "klaag" berichten gehad over de facebook link die ik geplaatst had in kiddows topic... die naar ieders eigen facebook pagina linkt!

;)

Is niet grappig om die link te plaatsen, is al zo oud dat vrijwel iedereen weet dat je dan naar je eigen pagina word gestuurd.:trollface:

;)
hahaha naice

Is niet grappig om die link te plaatsen, is al zo oud dat vrijwel iedereen weet dat je dan naar je eigen pagina word gestuurd.:trollface:
vond m toen ik m plaatste eigenlijk ok niet echt leuk, daar trapt niemand meer in...!:P
Helaas moesten de mods, na een regen van klachten en opstap dreigementen, toch genadeloos ingrijpen om de privacy van onze leden veilig te stellen! zo moet het ongeveer gegaan zijn denk ik!

Ik weet eindelijk hoe ik me straps moet gebruiken! :D :D Vanmiddag mooi deadliften zonder dat de barbell begint rond te draaien of uit me handen glijd. Krijg altijd zulke zweethanden tijdens dl.

al om 11uur thuis vandaag, zo ff heerlijk benen/biceps/traps trainen, lekker rustig dus snelle krachtige training.

Chest day :)

Terug
Naar boven