MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kwam er vandaag achter dat de buren van m'n opa (bejaard stel) Hele tuin vol met hennep planten hebben staan. Schat circa 12 planten; mss meer lol, Ze zijn allebij rond de 75jaar; belasting problemen??

Naww ben niet echt een logger, misschien als ik (hopelijk) richting wedstrijden kan gaan trainen, over 4 jaar dus mocht ik dit trainingstempo volhouden;)

volgend jaar gewoon aan de AAS brah, 21jaar mooie leeftijd, genoeg tijd om je voeding te perfectioneren en je schema. huppaaa Hoody laat Killy zien de zaken moeten gaan.

volgend jaar gewoon aan de AAS brah, 21jaar mooie leeftijd, genoeg tijd om je voeding te perfectioneren en je schema. huppaaa Hoody laat Killy zien de zaken moeten gaan.

1 year at a time my friend :) Ik wil mij pas 100% committen op bodybuilding, als ik objectief merk dat ik aanleg heb om ver te komen in de sport, het zou namelijk heel arrogant zijn, als ik na 1 jaar trainen al zou beweren dat ik ver kom in de sport, ook respectloos tegenover de beesten die al 10 jaar trainen etc. Als alles goed gaat, neem ik wel over 2 jaar AAS.

1 year at a time my friend :) Ik wil mij pas 100% committen op bodybuilding, als ik objectief merk dat ik aanleg heb om ver te komen in de sport, het zou namelijk heel arrogant zijn, als ik na 1 jaar trainen al zou beweren dat ik ver kom in de sport, ook respectloos tegenover de beesten die al 10 jaar trainen etc. Als alles goed gaat, neem ik wel over 2 jaar AAS.

Wedstrijdpotentie hoeft er toch niet persé te zijn; Je kan toch ook voor een mooi fysiek gaan voor je eigen; en eventueel kijken of er nog andere mogelijkheden zijn; zoals idd wedstrijden/fitnessmodel/instructeur etc etc

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 12:51 ----------

hehhee je weet, vlakbij dat pleintje adres geef ik niet voordat me huis/tuin dalijk leeg is. Zelfs sommige maten weten niet waar ik woon omdat ik ze niet vertrouw lol

Wedstrijdpotentie hoeft er toch niet persé te zijn; Je kan toch ook voor een mooi fysiek gaan voor je eigen; en eventueel kijken of er nog andere mogelijkheden zijn; zoals idd wedstrijden/fitnessmodel/instructeur etc etc

hehhee je weet, vlakbij dat pleintje adres geef ik niet voordat me huis/tuin dalijk leeg is. Zelfs sommige maten weten niet waar ik woon omdat ik ze niet vertrouw lol

Weet ik, maar mijn instelling is hierin anders, als ik iets doe wil ik er 100% voor gaan, mocht ik die potentie niet hebben, dan ga ik ook nooit kuren bijvoorbeeld en gewoon naturel 3-4x per week rustig opbouwen.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 12:54 ----------

De aankomende 2 jaar zijn dus belangrijk voor me, om te ontdekken of ik het wel of niet heb.

mij kan je vertrouweee
welke pleintje :o

By de slijter daarzo, moleneind plein

ja daar wonen 100 mensen. kwil die tuin vatten. heoveel staan er in/ ze zullen binne dan ook wel kamer hebeb

lol, loop eens rond in hintham, staan tich loodsen/containers met plantages. Helvoirt ook zwaar veel

Nice buurt...

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 13:31 ----------

met je plantages, hier gebeurt geen ****

blowjob van een zina in het lokaal

Terug
Naar boven