Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naww ben niet echt een logger, misschien als ik (hopelijk) richting wedstrijden kan gaan trainen, over 4 jaar dus mocht ik dit trainingstempo volhouden![]()
volgend jaar gewoon aan de AAS brah, 21jaar mooie leeftijd, genoeg tijd om je voeding te perfectioneren en je schema. huppaaa Hoody laat Killy zien de zaken moeten gaan.
Ik wil mij pas 100% committen op bodybuilding, als ik objectief merk dat ik aanleg heb om ver te komen in de sport, het zou namelijk heel arrogant zijn, als ik na 1 jaar trainen al zou beweren dat ik ver kom in de sport, ook respectloos tegenover de beesten die al 10 jaar trainen etc. Als alles goed gaat, neem ik wel over 2 jaar AAS.waar woon jij preciesKwam er vandaag achter dat de buren van m'n opa (bejaard stel) Hele tuin vol met hennep planten hebben staan. Schat circa 12 planten; mss meer lol, Ze zijn allebij rond de 75jaar; belasting problemen??

1 year at a time my friendIk wil mij pas 100% committen op bodybuilding, als ik objectief merk dat ik aanleg heb om ver te komen in de sport, het zou namelijk heel arrogant zijn, als ik na 1 jaar trainen al zou beweren dat ik ver kom in de sport, ook respectloos tegenover de beesten die al 10 jaar trainen etc. Als alles goed gaat, neem ik wel over 2 jaar AAS.
Wedstrijdpotentie hoeft er toch niet persé te zijn; Je kan toch ook voor een mooi fysiek gaan voor je eigen; en eventueel kijken of er nog andere mogelijkheden zijn; zoals idd wedstrijden/fitnessmodel/instructeur etc etc
---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 12:51 ----------
hehhee je weet, vlakbij dat pleintje adres geef ik niet voordat me huis/tuin dalijk leeg is. Zelfs sommige maten weten niet waar ik woon omdat ik ze niet vertrouw lol
mij kan je vertrouweeeWedstrijdpotentie hoeft er toch niet persé te zijn; Je kan toch ook voor een mooi fysiek gaan voor je eigen; en eventueel kijken of er nog andere mogelijkheden zijn; zoals idd wedstrijden/fitnessmodel/instructeur etc etc
---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 12:51 ----------
hehhee je weet, vlakbij dat pleintje adres geef ik niet voordat me huis/tuin dalijk leeg is. Zelfs sommige maten weten niet waar ik woon omdat ik ze niet vertrouw lol

Eerst ook pmde je mij of je met mij naar gay bar wou gaan
wtf dude die pm heb ik nooit gestuurd a**holeIk begin te denken dat je echt gay bentEerst ook pmde je mij of je met mij naar gay bar wou gaan
![]()