Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kinderfeestje?Altijd leuk als je op een verjaardag feestje komt en je krijg te horen dat je breed bent 🤣

Nee was zelf kennis van mij pro bodybuilder die dit zei, dus mijn dag kan echt niet meer stuk dit geeft mij zoveel motivatie
Tnx. Ik denk voorlopig even niets. Ik overweeg nog wel een studie data science te doen, maar een complete (BSc- en/of MSc-studie) naast een full-time baan + sporten kost wel weer echte alle vrije tijd. Ik heb mijn Master ook deeltijd naast een full-time job gedaan en ben blij dat ik nu in het weekend en de avond weer even tijd heb voor wat anders. Daarnaast wil ik de actualiteiten wat meer kunnen volgen en boeken lezen, zeker met de interessante (niet per se positief) tijden en wat er nu allemaal in de wereld gebeurt. Ik denk dat ik v.w.b. data science wat cursussen en zelfstudie ga doen (o.a. Python), dan kan ik gewoon mijn eigen tijd indelen.Gefeliciteerd maat! Wat is de volgende op de planning?

Veiligheid voor alles!

Squat je zoontje al 80 kg? Netjes.
Het is wel een fantastisch plaatje!Soms lijkt het wel of de winter op zijn einde loopt. 2 dagen regen en de wegen waren weer sneeuw/ijsvrij.
Tot vandaag.
![]()
De verwachting is dat het nog wel tot de pasen door gaat
Het moet wel drogen (als je het wilt bewaren iig), hoe lang, geen idee. Hier moet het vochtgehalte vooral laag zijn ivm overlast. Vochtig hout rookt meer. Geeft overlast aan buren. Daar hoeft hij geen rekening mee te houden.Hout kappen en kloven in de winter of het vroege voorjaar is ideaal. Het vochtgehalte in het hout is dan lager omdat de sapstroom in de boom minimaal is. Hout droogt sneller en efficiënter als het gekloofd is. Door het hout in kleinere stukken te kloven, vergroot je het oppervlak, waardoor vocht beter kan ontsnappen.
In principe kun je het meteen gebruiken als zal je het niet makkelijk aankrijgen. Is je vuurtje mooi aan kun je er een blok opgooien. Maar dit is voor in het najaar. Half jaartje drogen is genoeg om het snel aan te krijgen.Het moet wel drogen (als je het wilt bewaren iig), hoe lang, geen idee. Hier moet het vochtgehalte vooral laag zijn ivm overlast. Vochtig hout rookt meer. Geeft overlast aan buren. Daar hoeft hij geen rekening mee te houden.
@The Hoff als je in deze tijd van het jaar hout kapt en klooft, hoe lang moet het drogen voordat je het brand? Test je vochtgehalte?