MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.041
Ja was gaaf. Kleine zat lkkr op schoot, vond t helemaal geweldig, keek z'n ogen uit. Lekker de raampjes open met dit weer dus vooral het geluid dat er uit kwam werd ie stil van haha. Nu thuis, kleine afzetten en dan zo weer rijden.

Wel grappig hoeveel bekijks je in zo'n wagen krijgt. En hoeveel zure bejaarden staan te gebaren of het wat zachter kan :roflol:.
Tja, als we een Ferrari zien en horen zijn we allemaal ineens weer kleine jongens.

Helemaal een V12, een V12 is magie.

kijk: https://youtube.com/shorts/30oepSXPqFQ?si=4o2dBhziHDcu8v_7

Leuk man, zal hij nog lang aan denken.

• #182.042
Wel grappig hoeveel bekijks je in zo'n wagen krijgt. En hoeveel zure bejaarden staan te gebaren of het wat zachter kan :roflol:.
De zure blikken op openbare plaatsen zijn echt om van te genieten hè. Dat verveelt nooit. Net als het geluid van een V12. Veel mooier bestaat niet. Dat doet Ferrari erg goed, die gaan volgens mij nog niet mee in het milieubesparende geneuzel.

• #182.043
De zure blikken op openbare plaatsen zijn echt om van te genieten hè. Dat verveelt nooit. Net als het geluid van een V12. Veel mooier bestaat niet. Dat doet Ferrari erg goed, die gaan volgens mij nog niet mee in het milieubesparende geneuzel.
Dan loop je wel kans dat die auto in beslag wordt genomen...

• #182.044
  • #182.045
Dan loop je wel kans dat die auto in beslag wordt genomen...
Dat loopt niet zo een vaart. Een Golf 6 GTI met een lekke uitlaat zal misschien een WOK melding kunnen krijgen, een Ferrari niet zo gauw. Hoewel een vriend van mij pas geleden wel een boete heeft gekregen in Duitsland voor het geluid van zijn M3 Touring toen hij een politiewagen inhaalde met de kleppen in zijn uitlaat open.

• #182.046
Ik denk dat je met een V12 Ferrari toch iets meer speelruimte krijgt dan een 50cc brommertje.

Of naar Italie rijden daar krijg je van de politie 2 duimen omhoog en het verzoek nog wat gas bij te geven.
In Italie, met name in de Dolomieten, zijn ze het felst.

Zelf reed ik 6 jaar geleden met mijn Triumph Speed Four onder de 50 km/h achter 2 brommerrijders langs het riviertje De Meije. Een tegemoetkomende motoragent keerde en hield me aan; gelukkig deed zijn meetapparatuur het niet goed, hij had het al over inbeslagname.

• #182.047
  • #182.048
In Italie, met name in de Dolomieten, zijn ze het felst.

Zelf reed ik 6 jaar geleden met mijn Triumph Speed Four onder de 50 km/h achter 2 brommerrijders langs het riviertje De Meije. Een tegemoetkomende motoragent keerde en hield me aan; gelukkig deed zijn meetapparatuur het niet goed, hij had het al over inbeslagname.
Aii, ik ga in mij weer met mijn volledig standaard 1.2 Kia Rio 4 in lijn naar de Dolomieten, moet ik me zorgen maken?

Misschien had je net de verkeerde?

• #182.050
  • #182.053
Nog 3 nachtjes slapen

1000023106.jpg

Laatst bewerkt:
  • #182.057
In mijne tijd kon ik Instagram nog in het openbaar open doen.

• #182.060
21.00 ging de stroom weer aan. Geen elektra dus vroeg er in. Werd wakker van alle lampen die aangingen🤣
Paar uur later de stroom er weer af. 3.30 stroom weer aan. Medegedeeld door onze oudste die het door het huis heen schreeuwde🥰

Verwachting was eigenlijk 19:30 vandaag. Dus een meevallertje.

Terug
Naar boven