- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Gefeliciteerd!Nummer 2 in de poule met 5-0 ingemaakt en nu praktisch gegarandeerd promotie naar een klasse hoger.![]()
Met kantklossen of snelbreien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd!Nummer 2 in de poule met 5-0 ingemaakt en nu praktisch gegarandeerd promotie naar een klasse hoger.![]()
Rotterdam, Amsterdam. Ik weet allebei niej waar da ligt. Of da da bestaat, huuuuh peerd...Hey Dimitri!
Ik heb nu ook een houseplaatje gemaakt.
Je vin'em vas goe, en je wil 'em vas remixe
Dan moeje 's eve luistere Dimitri!
Hier ook geen idee.
Lief van je, ik hou ook van jou hoor.
Hoe was je date? Je bent toch wel komen opdagen aldaar?
Hij kan nog zitten dus heel spannend zal het niet geweest zijnHoe was je date? Je bent toch wel komen opdagen aldaar?
Word niks dus. Die lui kunnen maar een kapsel knippen en als je ze wat anders vraagt knaken ze mentaal. En doen ze alsnog hetzelfde of kom je er weg alsof je er een bosmaaier op hebt gehad.
Poh de vrouwen zullen daar aan je voeten liggen. Echt sick is dat. Enjoy"Wilt de heer BB reizende naar Sao Paulo zich melden bij de informatiebalie?"
"Meneer, wilt u bij de nooduitgang zitten?"
Vlucht van 11 uur met gratis beenruimte. 👌
![]()
Lief van je, ik hou ook van jou hoor.

Gast......![]()
Mijn kapsel is verneukt, complete paniek ik ga snel nog er proberen iets van te maken en naar mijn date te gaan.
Ik denk dat enkel een tondeuse redding kan brengen
Prachtig man! En de achterkant?![]()
Mijn kapsel is verneukt, complete paniek ik ga snel nog er proberen iets van te maken en naar mijn date te gaan.
Ja opnieuw beginnen. Ga gewoon naar een fatsoenlijke barber.
Dat is dan wel iets beter dan de vorige keer, dit groeit tenminste een beetje normaal terug
Hopelijk zit het beter als je het wast en minder hoog föhnt? Iets platter en rommeliger maakt het al beter![]()