Mooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….Dit zijn toch schitterende foto's. Ik kan gelukkig worden van in de natuur dit soort beelden zien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….Dit zijn toch schitterende foto's. Ik kan gelukkig worden van in de natuur dit soort beelden zien.
minder nos lezen manMooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….
Jij vreet advocado's waar hectare oerwoud voor gekapt word en verscheept moet worden. Hou toch op vent.Mooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….
Mooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….
Komt door al die dildo's gemaakt van fossiele brandstoffen die jullie homo's dagelijks verslinden.Mooie foto maar ik word er niet gelukkig van aangezien wij “de mensheid” wel de natuurlijk compleet kapot maken….
Neem niet alles zo serieus 😟Jij vreet advocado's waar hectare oerwoud voor gekapt word en verscheept moet worden. Hou toch op vent.
Als jij constant de meest achterlijk opmerkingen maakt gaat het er voor ons op lijken dat je ook zo bent he.
Ja maakt mij niet uit eigenlijkAls jij constant de meest achterlijk opmerkingen maakt gaat het er voor ons op lijken dat je ook zo bent he.
Merk ik aan je karma berichten ja.
Stuurt ie jou ook steeds dickpics?
Nog niet begrijp ik dus.
Top plan.Als iedereen nou gewoon hier op die karma berichten reageert dan stopt die mietjes onzin vanzelf wel.
0 karmapunten gegeven? Wat een jood.
Ja wou ik zeggen. Dacht je dat het niet erger kon dan homo. Is hij ook nog joods.
Ik geloof in de God van de regenboog 🌈Ja wou ik zeggen. Dacht je dat het niet erger kon dan homo. Is hij ook nog joods.
Hoe zou dat komen denk je?