anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Houd ik liever prive, dalijk komt @Seth_Fit langs en maakt hij er een darkroom van!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd ik liever prive, dalijk komt @Seth_Fit langs en maakt hij er een darkroom van!!
Volgende keer, in een donkere kamer, je ogen opendoen.
Tot wanneer is de houdbaarheidsdatum?Wanneer je vriend vraagt waar je die lekkere eiwit repen hebt gekocht en je net 3 actions hebt leeggekocht aan voorraad 🙊 1.49 ps
![]()
Dat wordt billenkoek, Buttie.Wanneer je vriend vraagt waar je die lekkere eiwit repen hebt gekocht en je net 3 actions hebt leeggekocht aan voorraad 🙊 1.49 ps
![]()
Oh nee, dit breekt harten
Ik wou het al gaan zeggen in het topic: wat heeft jouw dag verpest.
Just a friend.
Bron?
Sorry, just a prank.
Ineens is dit log niet meer zo interessant.
Hartenbreker.Haha klopt maar een vriend klinkt altijd zo afstandelijk en mijn beste vriend klinkt weer zo kinderachtig.
Dus fixed 👌
![]()
Laatste keer in de action waren ze bij mij nog een maand goed, dus je hebt meer geluk gehad.
Van de repen of de relatie?

Dan had je ze eerder moeten kopen.Laatste keer in de action waren ze bij mij nog een maand goed, dus je hebt meer geluk gehad.
Waar had je je oude huis voor gekocht?Na 2 jaar huis verkocht met 97k overwaarde. Te ziek voor woorden, maar uiteraard wel blij!
245.500