AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.181
Vrouwtje had zuurkoolstamp gemaakt.
Lekker simpel. Maar maakt mijn dag wel goed omdat de zuurkool uit Nederland opgestuurd was.
Hier hebben ze de vervelende gewoonte om alles wat zuur is te mengen met tijm.
Zuurkool en augurken bijvoorbeeld. Rode kool trouwens ook.

Een pakje zuurkool zit ook standard in een boodschappen pakket als iemand dat onze kant op stuurt. Net als hagelslag🤣

• #183.182
Vrouwtje had zuurkoolstamp gemaakt.
Lekker simpel. Maar maakt mijn dag wel goed omdat de zuurkool uit Nederland opgestuurd was.
Hier hebben ze de vervelende gewoonte om alles wat zuur is te mengen met tijm.
Zuurkool en augurken bijvoorbeeld. Rode kool trouwens ook.

Een pakje zuurkool zit ook standard in een boodschappen pakket als iemand dat onze kant op stuurt. Net als hagelslag🤣
Zelf zuurkool maken, nog lekkerder dan uit de winkel. :D

• #183.184
Is dit de nieuwe mode in de gym?

Bedenk even dat deze man zich met zijn volle verstand op deze manier kleedt.

Men used to go to war…

• #183.191
Bijkomende voordeel dat je (nog) niet zoveel last hebt van diversiteit.
Geen idee, Ter Apel ligt om de hoek, binnen een half uur met de bus.

Hier een geknipt plaatje voor de verduidelijking.
1000014176.jpg

• #183.194
T shirts die te klein worden.

En nee ze zijn niet te warm gewassen.

• #183.197
Lijkt op een soort harige bloemkool. Pruikzwam, nog nooit van gehoord. Waar smaakt het naar?
Heeft wat weg van krab/schelpdieren, wordt veel als vega alternatief gebruikt daarvoor. Heeft ook de structuur van krab. Tot zover de lekkerste paddenstoel die ik heb gegeten. Maar heb nog een hoop nog ongeproefde soorten in de planning/in m'n tent staan. :D

• #183.199
Heeft wat weg van krab/schelpdieren, wordt veel als vega alternatief gebruikt daarvoor. Heeft ook de structuur van krab. Tot zover de lekkerste paddenstoel die ik heb gegeten. Maar heb nog een hoop nog ongeproefde soorten in de planning/in m'n tent staan. :D
Nice, misschien maar eens een keertje proberen dan.

• #183.200
Ik heb ze alleen nog maar als "steak" gehad, zeg maar zoals je ook bloemkoolsteak maakt. Vond het heerlijk. (En als supplement, maar dat was in poedervorm).

Gaaf hoor je eigen paddo-tent

Terug
Naar boven