AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.262
Even de bloemetjes buiten zetten 🌞
IMG_2025-04-28-12-56-31-183.jpg

• #183.264
Onlangs weer de versnellings bak van mijn bus stuk .na overleg met de VAG dealer is de bak gewisseld voor een nieuw exemplaar ( onder garantie) hopelijk houd deze bak het wel meer dan 20.000 km uit .service is top , kwaliteit onderdelen laat te wensen over

• #183.265
Onlangs weer de versnellings bak van mijn bus stuk .na overleg met de VAG dealer is de bak gewisseld voor een nieuw exemplaar ( onder garantie) hopelijk houd deze bak het wel meer dan 20.000 km uit .service is top , kwaliteit onderdelen laat te wensen over
Welke auto heb je dan en blok?

• #183.266
Welke auto heb je dan en blok?
Vw Crafter met flappypaddel versnellings bak , van de 4 bussen in de zelfde uitvoering die we hebben heeft alleen de mijne dit probleem gehad ( hopelijk was het een maandag ochtend bak ) en is het geen veel voorkomende issue .

• #183.269
Vandaag telewerk, ik heb afgewerkt wat ik moest doen en tijdens mijn vrije tijd heb ik een beetje geshopt :)

• #183.274
Jij bent gewoon haar voeten gaan Google searchen?

200.gif
Was een geintje. Had gister toevallig een docu gekeken over hoe downies in de middeleeuwen behandeld werden door de maatschappij. Dus viel me gewoon op. Kan ik niks aan doen he.🤣🤡💀

Krijg er zelfs een waarschuwing voor. Wat een Noord koreaanse censuur hier. En uiteraard een dikke vinger naar de snitch. Huilerds.

Laatst bewerkt:
  • #183.275
ik zou ook je wenkbrauwen bij de Turk laten doen doe ik ook altijd

Was een geintje. Had gister toevallig een docu gekeken over hoe downies in de middeleeuwen behandeld werden door de maatschappij. Dus viel me gewoon op. Kan ik niks aan doen he.🤣🤡💀

Krijg er zelfs een waarschuwing voor. Wat een Noord koreaanse censuur hier. En uiteraard een dikke vinger naar de snitch. Huilerds.
I🤣🤣🤣

• #183.276
  • #183.277
Ach huilen en klagen is bij sommige een lifestyle. Dus ik neem et ze niet kwalijk. Beetje zelfspot zou mensen sieren. Nemen zichzelf te serieus.
Vind het ook wel een beetje overdreven maar ja….

Ach huilen en klagen is bij sommige een lifestyle. Dus ik neem et ze niet kwalijk. Beetje zelfspot zou mensen sieren. Nemen zichzelf te serieus.

kijk: https://youtu.be/szQw2T8avRc?si=ti32crQ17nJbopqX

deze

Dat laatste filmpje is fucked

Terug
Naar boven