- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Het Ehlers Danlos syndroom

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Ehlers Danlos syndroom

Wel met butthurt Buttie!
Gaan mensen die meer barefoot lopen of schoenen met meer ruimte voor de tenen niet als vanzelf hun tenen meer spreiden?Is het vreemd als iemand zijn tenen niet kan spreiden?
Oef die symptomen klinken niet best.
Als je wel eens een spelletje speelt, probeer kingdom come deliverance!
Speel niet vaak spelletjes maar deze lijkt me wel erg leuk om de tijd mee te doden op het werk! Bedankt✌️Als je wel eens een spelletje speelt, probeer kingdom come deliverance!
Deel 2 is net uitSpeel niet vaak spelletjes maar deze lijkt me wel erg leuk om de tijd mee te doden op het werk! Bedankt✌️

Hoeveel afwijking heb je?Een kwart achteruit op mijn ogen op 3 jaar.
Ik had verwacht dat het veel meer ging zijn.
-2 en - 1,75Hoeveel afwijking heb je?
Ik moet ook meer wortel eten ze gaan ook achteruit🥕🥕
Valt nog best mee! Ik had voorheen +10 aan beide ogen 😂
Dat is toch alleen maar posiftief?Valt nog best mee! Ik had voorheen +10 aan beide ogen 😂
+10 kearl😓 das wel heel veel ofnietValt nog best mee! Ik had voorheen +10 aan beide ogen 😂
Harry potter stylo
Klopt 😅 Inmiddels is het wel gezakt naar +3,25 en +4 dus dat valt mee
Dat wil ik ook wel!
Ooh apart dat verschil, die 10+ is zeker een gevaarlijke bril… lijkt me net een loep dan🤭Klopt 😅 Inmiddels is het wel gezakt naar +3,25 en +4 dus dat valt mee
Ooh apart dat verschil, die 10+ is zeker een gevaarlijke bril… lijkt me net een loep dan🤭