XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.443
Oke ✌️

• #184.444
1000002338.jpg

Dagje doorgeploeterd met 30+ graden. We zitten hier 350 meter boven zee niveau. Gelukkig wel wat wind toen ik op het dak bezig was. 16.00 moest ik stopen van mijn vrouw. Morgen nog een uurtje of 2 en dan kunnen de dakplaten er op. Dan is het in ieder geval van boven dicht voor de regen. Zijkant van de oude constructie wordt aankomende week afgedekt zodat dat in ieder geval droog blijft mocht het gaan regenen.

Om ons heen wel onweer gehad. Maar ons bespaard gebleven gelukkig.

• #184.445
Geen integraal helm op de motah?

Nee heb hem wel maar deze staat stoerder 😁 zonnebril en go 👌

Beetje asfaltrash staat straks ook stoer :cool:

Of de stoere motor blijkt een suffe brommert te zijn.

Of de berijder kan daadwerkelijk rijden. Met zo een helm en zonnebril denk ik aan een chopper met achterbanden zo dik dat 'ie zonder standaard kan blijven staan. Gaaf!

Zit @buttie dan In het zijspan?

Iemand snapt het 😎

En iemand snapt het niet 😜

Het is voor een motorrijder niet de vraag of die ooit onderuit gaat, maar wanneer.

Ja net als dat we allemaal dood gaan en de vraag wanneer. En in de tussentijd leven we en genieten we zoveel mogelijk 😊

Dan ben jij wat motorhelmen betreft toch echt degene die het niet snapt. ;)

Ik vind de discussie wel een integraal geheel.

• #184.449
De laatste tijd heb ik last van black-outs.

• #184.451
Ik snap hem 😜 ben niet de eigenaar en denk niet dat hij het chill vind als ik zijn motor hier openbaar post. Tis een harley fatboy 😊
Logisch!

Ik ben geen kenner van motoren maar wat Google mij laat zien vind ik leuk. Tof! Over de Posbank toeren met zo een ding, heerlijk.

• #184.452
Logisch!

Ik ben geen kenner van motoren maar wat Google mij laat zien vind ik leuk. Tof! Over de Posbank toeren met zo een ding, heerlijk.

Precies! Vond dat altijd oude lullen motoren maar vind deze uitvoering heel vet. Ben zelf daarin ook ouder geworden ofzo. Racers blijven leuk op zijn tijd en die kriebels van snelheid etc blijft kicken maar qua comfort en wat van de omgeving meepikken is dit veel leuker. Dus gelukkig heeft hij allebei 😁 oja zelf niet rijden is ook leuk. Mijn concentratie is niet zo goed en ben erg beweeglijk 🤣

• #184.453
Precies! Vond dat altijd oude lullen motoren maar vind deze uitvoering heel vet. Ben zelf daarin ook ouder geworden ofzo. Racers blijven leuk op zijn tijd en die kriebels van snelheid etc blijft kicken maar qua comfort en wat van de omgeving meepikken is dit veel leuker. Dus gelukkig heeft hij allebei 😁 oja zelf niet rijden is ook leuk. Mijn concentratie is niet zo goed en ben erg beweeglijk 🤣
Haha! Het zal er ook van af hangen wie er op de motor zit. Als het zo een typische dikke biker is kan ik mij voorstellen dat het niet wat wordt.

Volgens mij woon jij bij mij in de buurt. Zijn jullie wel eens bij Tecklenburg in de omgeving geweest? Mooi toeren daar!

• #184.454
Haha! Het zal er ook van af hangen wie er op de motor zit. Als het zo een typische dikke biker is kan ik mij voorstellen dat het niet wat wordt.

Volgens mij woon jij bij mij in de buurt. Zijn jullie wel eens bij Tecklenburg in de omgeving geweest? Mooi toeren daar!

Klopt wel haha. Wat zijn we soms ook lekker simpel he 😁

Naam zegt mij niets! Even google gevraagd en is maar 507km 🫢. Ziet er wel vet uit dus de moeite waard om met de auto die kant op te gaan. 4 uur op zadel overleef ik momenteel niet 🤣 rijden we veel te weinig voor. Jij rijdt zelf niet? Iets wat je nog graag wil?

• #184.455
Klopt wel haha. Wat zijn we soms ook lekker simpel he 😁

Naam zegt mij niets! Even google gevraagd en is maar 507km 🫢. Ziet er wel vet uit dus de moeite waard om met de auto die kant op te gaan. 4 uur op zadel overleef ik momenteel niet 🤣 rijden we veel te weinig voor. Jij rijdt zelf niet? Iets wat je nog graag wil?
Oh, shit! Ik meende laatst een locatie te herkennen op één van jouw foto's. 500 kilometers is een pittige tocht op een zadel. 😂

Nee, geen motorrijbewijs hier. Ik rijd graag snelle voertuigen maar wel op vier wielen. Ik ben er altijd al van uit gegaan dat ik mijzelf te pletter rijd op een snelle tweewieler, haha!

• #184.458
Nee joh, Tecklenburg ligt maar op 60-70 km ten oosten van Enschede. Schitterend daar. Bosrijk, heuvels. Veel gewielrend daar.

Redder! Jij bent beter dan google ✌️

Oh, shit! Ik meende laatst een locatie te herkennen op één van jouw foto's. 500 kilometers is een pittige tocht op een zadel. 😂

Nee, geen motorrijbewijs hier. Ik rijd graag snelle voertuigen maar wel op vier wielen. Ik ben er altijd al van uit gegaan dat ik mijzelf te pletter rijd op een snelle tweewieler, haha!

Hahaha herkenbaar hoor. Als hij optrekt of inhaalt denk ik altijd 'man wat ben ik blij dat ik niet rij'. Hij heeft al bijna 20 jaar zijn motor rijbewijs en simpelweg handigheid in motoren en tegelijk zelfbeheersing. Ik heb allebei niet 🤣Beetje met mijn helmpje alle kanten uitkijken en frisse lucht snuiven is een passende rol 😎

Laatst bewerkt:
  • #184.460
Redder! Jij bent beter dan google ✌️

Hahaha herkenbaar hoor. Als hij optrekt of inhaalt denk ik altijd 'man wat ben ik blij dat ik niet rij'. Hij heeft al bijna 20 jaar zijn motor rijbewijs en simpelweg handigheid in motoren en tegelijk zelfbeheersing. Ik heb allebei niet 🤣Beetje met mijn helmpje alle kanten uitkijken en frisse lucht snuiven is een passende rol 😎
Haha! Laten wij zeggen dat zelfkennis belangrijk is in het leven. 😂 Zo samen kunnen toeren is hartstikke leuk!

Terug
Naar boven