Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.421
Kom net aan in de gym en er staan zo’n 25 mensen in het krachthok wat amper 30m2 is hier. Standje hot yoga qua temperatuur dus maar even gaan vragen of de airco iets harder mocht.

“Oh, de airco stond nog niet eens aan”

That explains a lot :o

• #184.424
Verrast met een rondje motor 😎🥰

1000031292.jpg

• #184.431
Of de berijder kan daadwerkelijk rijden. Met zo een helm en zonnebril denk ik aan een chopper met achterbanden zo dik dat 'ie zonder standaard kan blijven staan. Gaaf!

• #184.432
  • #184.433
  • #184.435
Liepen in de stad en kon het niet laten toen ik die winkel zag iets te halen om de vrouw mee te klieren op de terug rit. Zo heb je nog wat te doen in de auto.
20250719_174553.jpg

• #184.436
Persoonlijk heb ik mezelf vandaag een plezier gedaan en een paar kledingstukken online besteld. Het was bijna een jaar geleden dat ik nog iets had gekocht en ik had echt bijna niets meer om aan te trekken. Voor degenen die mij privé hebben gevraagd: ik heb een paar wijde jeans voor heren uit deze collectie https://spijkerpak.nl/collections/baggy-jeans-heren genomen en ik heb ook een lichte zomervest gekocht :)
Het voelt zo goed om je garderobe eens op te frissen als je erover nadenkt...

Laatst bewerkt:
  • #184.437
Persoonlijk heb ik mezelf vandaag een plezier gedaan en een paar kledingstukken online besteld. Het was bijna een jaar geleden dat ik nog iets had gekocht en ik had echt bijna niets meer om aan te trekken.
Het voelt zo goed om je garderobe eens op te frissen als je erover nadenkt...
Hopelijk de goede maat, maat. Ik had minder succes met m'n pakket. Dus gaat weer retour.

• #184.440
Terug
Naar boven