MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.543
Airfryer.
Maar je kan ook een pannetje opzetten met olie natuurlijk.
Pizza is lekker maar 1 grote carb en vet bom. Heb daarna altijd een bloated pens. Dan liever zelfgemaakte flammkuchen want minder deeg meer vulling.
Burgers maak ik vrijwel altijd zelf (tenzij ik soms langs de Mac ga met de kleine).
Jawel, maar één keer per week dan sowieso yolo. Dan ga ik niet als een autist daar allemaal ook nog op letten.

Verse hamburgers zijn beste ja. Doe je dan ook uitgebreid koken voor de familie?

• #184.544
Ingredients

1500 g ontbeende kippendijen
500 g gemengd gehakt
anderhalve ui
anderhalve rode paprika
1.5 tl knoflookpulp
6 El paneermeel
3 tl zout of meer naar smaak
3 tl peper
6 el sambal oelek of meer naar smaak
3 el ketjap
6 tl paprikapoeder

• #184.546
Dat wel ;)

Ajinomoto, Vetsin, mononatriumglutamaat allemaal hetzelfde dacht ik.

'Chinese restaurant syndrome'.
T zit van nature in kaas, gedroogd vlees, dry aged vlees, paddenstoelen, soja saus, oester saus, vissaus, ketchup, etc etc.

Alles wat hartig is. MSG poeder is slechts de pure (geïsoleerde) versie. Of synthetiseren ze het? @Steks
Maakt voor de rest geen drol uit zolang het hetzelfde molecuul is.

• #184.547
Men zuipt hier volop, gebruikt drugs/rookt wellicht gear, maar een frikandel hoooo maar

• #184.548
T zit van nature in kaas, gedroogd vlees, dry aged vlees, paddenstoelen, soja saus, oester saus, vissaus, ketchup, etc etc.

Alles wat hartig is. MSG poeder is slechts de pure (geïsoleerde) versie. Of synthetiseren ze het? @Steks
Ik dacht het mbv bacteriën wordt gemaakt.

• #184.552

Ik merk dat ik klachten krijg bij het gebruik van vetsin, zoals benoemd wordt bij het zogenaamde 'Chinese Restaurant Syndrome'.

Verder is dit volgens mij niet echt wetenschappelijk aangetoond.

• #184.554
Ik houd gewoon van frikandellen en word emotioneel als men gaat haten
Lekker blijven doen. Ik vind 't gewoon niet lekker. En 't feit dat er allemaal afvalvlees inzit maakt het ook niet beter,

Als je die shit gaat eten dan moet je sowieso niet rekening met gezondheid etc. Dan moet je helemaal geen snacks gaan eten.

• #184.555
Lekker blijven doen. Ik vind 't gewoon niet lekker. En 't feit dat er allemaal afvalvlees inzit maakt het ook niet beter,

Als je die shit gaat eten dan moet je sowieso niet rekening met gezondheid etc. Dan moet je helemaal geen snacks gaan eten.
Afvalvlees zit dus ook in een kipcorn ;)

Terug
Naar boven