Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.972
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet ik het avondeten nog bedenken 🤣
Komt omdat je zo vroeg je nestje in gaat dohh😜
Mooie verassing🤗Wanneer je partner niet weer wat ie je moet geven en het altijd whey is. Misschien vind ze me niet jacked genoeg en is dit een teken van up the proteins.
![]()
Goeie smaakkeuzes. Alphasupps?Wanneer je partner niet weer wat ie je moet geven en het altijd whey is. Misschien vind ze me niet jacked genoeg en is dit een teken van up the proteins.
![]()
Is wel lief van je @Seth_fitWanneer je partner niet weer wat ie je moet geven en het altijd whey is. Misschien vind ze me niet jacked genoeg en is dit een teken van up the proteins.
![]()
Ze weet welke smaken ik meestal heb, alleen die choclade en hazelnut is nieuw.
Hazelnut is lekker. Die heb ik am gehadZe weet welke smaken ik meestal heb, alleen die choclade en hazelnut is nieuw.
Ik heb jouw borstpijn even overgenomen voor je vandaag. Maar ik ben er meestal binnen 1 dag max weer vanaf dus geen probleem.We hebben wel een klaag topic, maar wat maakt(e) vandaag nou je dag goed! een beetje positiviteit.
Om te beginnen, ben vandaag zo blij dat ik niet net als gister zoveel last van me borst heb, zag gister alweer voor me dat ik vandaag naar de dokter o.i.d moest.
Klinkt gezellig hoor, maar ik heb genoeg Scorsese-films gezien om te weten hoe dit soort ‘gratis mee trainen’-uitnodigingen eindigen…Als iemand een keer een training samen wilt doen (Helmond) kan je me altijd een pb sturen. Altijd rustig in de gym en gratis entree. Push/pull/legs.
![]()
Ik heb met meerdere hier wel vaker getraind, vorige week nog met seth en die is ook heelhuids weer thuis gekomen 💁Klinkt gezellig hoor, maar ik heb genoeg Scorsese-films gezien om te weten hoe dit soort ‘gratis mee trainen’-uitnodigingen eindigen…
Vaak in een kofferbak met een slechte voice-over.
![]()
Zie je de forum tubbie tub of zo nog wel eens ?Ik heb met meerdere hier wel vaker getraind, vorige week nog met seth en die is ook heelhuids weer thuis gekomen 💁